19 Ιουλίου 2009

Κουφός: «Ευλογία η Εθνική»


Χαρούμενος που είναι μέλος της Εθνικής μπάσκετ Ανδρών εμφανίστηκε ο Κώστας Κουφός. «Είναι ευλογία και πολύ μεγάλη τιμή για εμένα. Θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό», ήταν οι πρώτες λέξεις του ομογενούς σέντερ των Τζαζ.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκε ενήμερος για την «γαλανόλευκη» και κάποιους από τους παίκτες της, που έχουν αγωνιστεί ή βρίσκονται στα υπ’ όψιν ομάδων του ΝΒΑ: «Ξέρω αρκετά πράγματα για την Εθνική. Ξέρω τον “Σόφο” (σ.σ.: Σοφοκλή Σχορτσιανίτη) και τον (Βασίλη) Σπανούλη. Πιστεύω ότι είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα».

Ερωτηθείς για τους «αιωνίους», απάντησε: «Ξέρω τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Είναι πολύ καλές ομάδες. Δεν θέλω να έρθω εδώ να αγωνιστώ. Το ΝΒΑ είναι πάντα προτεραιότητα μου. Θέλω να έρχομαι στην Ελλάδα για να παίζω με την Εθνική Είμαι νέος στο ΝΒΑ. Έχω δουλέψει πολύ για αυτό. Θέλω να εξελιχθώ και να παίξω σε αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: