19 Ιουλίου 2009

Εντίνιο: "Ο Μπάγιεβιτς δεν με σεβόταν..."


Με... τις χειρότερες των αναμνήσεων από τον Ντούσαν Μπάγεβιτς φεύγει από την Ελλάδα ο Εντίνιο. Ο πορτογάλος "στόλισε" τον Ντούσκο λίγο πριν πιάσει δουλειά στη Μάλαγα. "Ο προπονητής δεν με σεβόταν και δεν με μεταχειριζόταν όπως κάποιους άλλους", είπε χαρακτηριστικά.
"Εγώ ποτέ δεν επιδίωξα να έχω πρόβλημα με τον προπονητή μου. Αισθάνθηκα όμως ότι δεν με σεβόταν και δεν με μεταχειριζόταν όπως κάποιους άλλους συμπαίκτες μου. Δεν θέλω να πω ονόματα, γιατί κάποιοι είναι φίλοι μου, αλλά είναι γεγονός ότι κάποιοι είχαν ευνοϊκή μεταχείριση από τον προπονητή. Υπήρχαν παίκτες που αρνούνταν να παίξουν σε άλλη θέση από τη φυσική τους και το δεχόταν. Υπήρχαν παίκτες που δεν προπονούνταν στο 100% αλλά στο 50% και την Κυριακή έπαιζαν", τόνισε ο Εντίνιο στη "Sportday" και συμπλήρωσε...

"Δεν ήθελα να φύγω. Αλλά αυτά είναι ήδη παρελθόν για μένα. Τα έχω ξεχάσει. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν. Τα προβλήματα αυτά με βοήθησαν να ωριμάσω. Θέλω η ΑΕΚ να πανηγυρίσει τους τίτλους που δεν μπόρεσα να χαρώ εγώ. Αν και θεωρώ ότι πρόπερσι αναδείχτηκα πρωταθλητής μέσα στο γήπεδο. Θέλω να θυμάμαι μόνο τις καλές στιγμές. Την αγάπη των φιλάθλων που με αγκάλιασαν και με στήριξαν. Τους έχω στην καρδιά μου. Θα ήθελα η ΑΕΚ να πάρει τίτλους για τον κόσμο και τους συμπαίκτες μου. Οι φιλίες που έκανα στην ομάδα θα διατηρηθούν. Και κάτι ακόμη: παρά τα οικονομικά προβλήματα της ομάδας, εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα".

Σε ό,τι αφορά τη μεταγραφή του στη Μάλαγα, είπε: "Είμαι ευτυχισμένος. Υστερα από όλα όσα πέρασα το τελευταίο διάστημα, αυτή ήταν η καλύτερη είδηση που έλαβα τελευταία. Αν και αρχικά ήθελα να πάω στην Αγγλία, σαφώς και είμαι ικανοποιημένος που θα παίξω στην Πριμέρα Ντιβιζιόν, στο καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο, με αντιπάλους τον Κριστιάνο Ρονάλντο, τον Μέσι, τον Κακά...".


Sign Up Now For A  Free Bet

Δεν υπάρχουν σχόλια: