14 Ιουλίου 2009

Τσίλντρες: “Δεν έχω τελειώσει την αποστολή μου στην Ελλάδα”


Τους λόγους για τους οποίους έμεινε στον Ολυμπιακό εξήγησε στην αμερικανική εφημερίδα “Atlanta Post” ο Τζος Τσίλντρες. Ο Αμερικανός φόργουορντ τόνισε ότι αφήσει κάποια δουλειά στη μέση, εννοώντας φυσικά την κατάκτηση τίτλων με τους Πειραιώτες.
Μία μέρα νωρίτερα, ο 26χρονος παίκτης είχε ενημερώσεις τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο ότι θα παραμείνει για ακόμη ένα χρόνο στο σύλλογο, έναντι 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
«Έχω κάποιες ανολοκλήρωτες υποθέσεις στην Ελλάδα. Η ομάδα μου πήγε καλά, αλλά αναμφίβολα εγώ δεν είχα τη σεζόν που θα ήθελα. Έχω σοβαρή δουλειά να κάνω στην Αθήνα. Αυτό έπαιξε ρόλο στην απόφασή μου να επιστρέψω. Από τον Ολυμπιακό μού είχαν πει με τη λήξη της περιόδου πως ήθελαν να παραμείνω. Δεδομένου ότι δεν έκανα τη σεζόν που θα μπορούσα, η στάση τους δείχνει πολλά για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου και ότι μου την εξέφρασαν είναι πολύ σημαντικό. Αυτό αποδεικνύει πως σέβονται πολύ τους παίκτες τους», είπε χαρακτηριστικά ο "Τσίλι".

Πάντως, δεν έκρυψε ότι έκανε προσπάθεια να επιστρέψει στο ΝΒΑ, όπου είχε συζητήσεις με Ατλάντα Χοκς και Μιλγουόκι Μπακς:: «Όλα είναι μπίζνες και πρέπει να χειρίζεσαι το θέμα ανάλογα. Ουσιαστικά, ήμουν στην ίδια κατάσταση και πέρυσι το καλοκαίρι. Όταν έφυγα για να επιστρέψω στις ΗΠΑ, είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου πως θα επέστρεφα στην Ελλάδα, ό,τι και αν γινόταν. Όταν έφτασα στην πατρίδα και κάθισα για δύο μέρες, ήθελα να διερευνήσω τις επιλογές μου για να δω τι υπήρχε για μένα. Από εκείνο το σημείο και μετά οι πιθανότητες ήταν μοιρασμένες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: