14 Ιουλίου 2009

Τζιμπούρ: "Νίκη με όλους και πρώτα με ΟΣΦΠ"


Ο Ράφικ Τζιμπούρ έθεσε ως στόχο το πρωτάθλημα, ξεκαθάρισε πως τα περσινά άσχηματα περιστατικά στις προπονήσεις ανήκουν στο παρελθόν και εμφανίστηκε διψασμένος για ποδόσφαιρο στις δηλώσεις του στο Ζέεφελντ.
Ήταν μια δύσκολη χρονιά η περσινή, τη προσδοκίες έχεις για τη νέα χρονιά με δεδομένο ότι υπάρχει και η πρόκληση του Μουντιάλ;

"Πρωταρχικός στόχος είναι να είμαι έτοιμος για να μπορώ να βοηθήσω την ΑΕΚ. Όσον αφορά την εθνική ομάδα, πρώτα έχουμε το Africa Cup και στη συνέχεια θα σκεφτούμε τι μπορεί να γίνει με το παγκόσμιο".

Γράφτηκαν πολλά για προτάσεις που είχες από ομάδες της Γαλλίας και τη Σαουδική Αραβία. Υπήρχε όντως ενδιαφέρον; Έχεις αποφασίσει αν τη νέα χρονιά θα παραμείνεις στην ΑΕΚ;

"Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις. Μπορεί κάποια στιγμή ο προπονητής ή η ομάδα να αποφασίσει να πει ότι δεν με χρειάζεται. Τότε μπορούμε να συζητήσουμε τι μπορεί να γίνει. Για την ώρα έχω δύο ακόμη χρόνια συμβόλαιο. Θέλω να κάνω κάποιες επιτυχίες με την ομάδα, να τη βοηθήσω και να απολαύσω την παραμονή μου εδώ. Αν και επαναλαμβάνω ότι στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι θα συμβεί".

Είναι αλήθεια όμως ότι σε είχαν πλησιάσει κάποιες ομάδες;

"Δεν έχουν μιλήσει μαζί μου. Πλησίασαν βέβαια τον μάνατζέρ μου. Η προτεραιότητά μου είναι να παραμείνω στην ΑΕΚ".

Στην προετοιμασία σε βλέπουμε πολύ ορεξάτο, νοιώθεις ικανοποιημένος στην ΑΕΚ;

"Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι σε μία μεγάλη ομάδα και που παίζω ποδόσφαιρο. Εχω ζήσει τη δυστυχία και ξέρω πως είναι. Δόξα το Θεό βρίσκομαι σε μια μεγάλη ομάδα και προσπαθώ να περνάω όσο καλύτερα γίνεται με τους ανθρώπους που έχω καλή σχέση μες την ομάδα".

Το γεγονός ότι φέτος ξεκινάς την προετοιμασία από την πρώτη κιόλας ημέρα, πιστεύεις ότι θα σου δώσει διάρκεια και σταθερότητα στο παιχνίδι σου;

"Φυσικά. Μία καλή προετοιμασία σου δίνει και μια καλή συνέχεια στη διάρκεια του πρωταθλήματος".

Στη χθεσινή πρώτη δοκιμή έπαιξες δεξιά στην επίθεση, πιστεύεις ότι εκεί πρέπει να παίζεις;

"Αυτό που σκέφτομαι πρώτα είναι να βοηθήσω την ομάδα και μετά τον εαυτό μου. Αν ο προπονητής αποφασίσει να παίξω σε οποιαδήποτε θέση, είμαι διαθέσιμος. Επαναλαμβάνω ότι το πλέον σημαντικό είναι να βοηθήσω την ομάδα. Αν και η θέση μου είναι θεωρητικά μπροστά. Αν η ερώτηση είναι αν μου αρέσει να παίζω δεξιά ή μπροστά, φυσικά η απάντησή μου είναι μπροστά".

Θα τον περάσεις στα γκολ τον Μπλάνκο;

"Το σημαντικό είναι η ομάδα να κερδίζει. Αν εγώ σκοράρω περισσότερα γκολ από τον Μπλάνκο και βγούμε πέμπτοι, τότε δεν το προτιμώ χίλιες φορές. Καλύτερα να βάλει περισσότερα γκολ ο Μπλάνκο αν είναι η ομάδα να φτάσει πιο ψηλά".

Πιστεύεις λόγω του ότι πέρυσι πέτυχες λίγα γκολ, χρωστάς κάτι τη νέα σεζόν;

"Εξαρτάται από τη θέση που θα παίζω. Αν είμαι δεξιά είναι λογικό να βρίσκομαι πιο μακριά από την περιοχή. Όταν είμαι κοντά στην περιοχή έχω περισσότερες ευκαιρίες για γκολ".

Πέρυσι αν και δεν συμμετείχες στην προετοιμασία είχες πει σε συνέντευξη σου, ότι κάτι δεν πήγε καλά. Αυτή τη χρονιά που είσαι εδώ από το ξεκίνημα, πιστεύεις ότι γίνεται σωστή δουλειά;

"Σίγουρα το προπονητικό τιμ έχει περισσότερη εμπειρία από εμάς. Εμείς αυτό που κάνουμε είναι να ακολουθούμε τις οδηγίες και στην πορεία θα δούμε αν έχει γίνει καλή δουλειά ή όχι".

Χθες σας είδαμε πολύ κουρασμένους, γιατί συνέβη αυτό;

"Εξαρτάται από το πρόγραμμα που ακολουθεί η ομάδα. Στην πορεία θα δείξει το αν γίνεται καλή δουλειά ή όχι. Είμαστε κουρασμένοι γιατί είχαμε έντονες προπονήσεις τις προηγούμενες ημέρες".

Στην ΑΕΚ είσαι μόλις ένα χρόνο, όμως στο ελληνικό πρωτάθλημα αγωνίζεσαι αρκετά χρόνια. Τι χρειάζεται η ΑΕΚ για να κατακτήσει το πρωτάθλημα;

"Στη Γαλλία λέμε ότι η προετοιμασία είναι το κλειδί για μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα. Οπότε κι εγώ πιστεύω ότι αν γίνει μια καλή προετοιμασία, τότε τα αποτελέσματα θα είναι ακόμη καλύτερα".

Έχεις να στείλεις κάποιο μήνυμα ή να δώσεις μια υπόσχεση για το ντέρμπι της πρώτης αγωνιστικής με τον Ολυμπιακό;

"Στόχος είναι το πρωτάθλημα για αυτό θα πρέπει να κερδίσουμε όλες τις ομάδες. Έτυχε να είναι ο Ολυμπιακός η πρώτη ομάδα που θα πρέπει να κερδίσουμε".

Η εικόνα που έχουμε σχηματίσει είναι ότι είσαι ένα πολύ καλό παιδί. Αν εκνευριστείς όμως τότε κάποιες φορές ίσως να χάσεις το δίκιο σου, ή να έχεις μια συμπεριφορά που θα σε βλάψει. Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου;

"Φαντάζομαι ότι ίσως από τις εφημερίδες μπορεί να δημιουργείται η εντύπωση ότι είμαι ένα κακό παιδί. Αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι. Εγώ νομίζω ότι προσπαθώ να συνεργαστώ. Όταν είναι δίκαια τα πράγματα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αν νοιώθω κάποια αδικία, τότε εξαρτάται από το βαθμό της και η αντίδρασή μου".

Πιστεύεις ότι η φέτος η σχέση σου με τον Μπάγεβιτς είναι καλύτερη από την περσινή;

"Δεν θέλω να μιλήσω για το παρελθόν. Έχουν περάσει αυτά. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οποιοδήποτε πρόβλημα μέσα σε εισαγωγικά δημιουργείται, οι δημοσιογράφοι μπορούν να με πάρουν και να με ρωτήσουν, ώστε να τους δώσω κι εγώ τη δική μου απάντηση. Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα αυτό που θέλω να πω είναι ότι εγώ μπορώ να φύγω από την ομάδα. Όμως εγώ είμαι εδώ για να βοηθήσω την ΑΕΚ, να δώσω χαρά στους οπαδούς μας".

Gif Banners

Δεν υπάρχουν σχόλια: