7 Οκτωβρίου 2009

Ο Τεν Κάτε και η ένταση με Μετίν

Ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν πήγε τυχαία προς το μέρος του Τεν Κάτε για να τον αγκαλιάσει μετά το πρώτο του γκολ στο ματς με τη Λάρισα. Το είχε σκεφτεί πριν από τον αγώνα, όταν ο Ολλανδός τεχνικός ανακοίνωσε ότι θα βρίσκεται στην ενδεκάδα ακολουθώντας το ένστικτό του, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε μετά το ματς.

Με τον τρόπο του πανηγυρισμού του ο Σισέ ήθελε να ανταποδώσει την εμπιστοσύνη που του έδειξε ο Τεν Κάτε και ταυτόχρονα να δείξει ότι όσα είχαν συμβεί μετά την αργοπορία του στην προπόνηση πριν από το ντέρμπι με την ΑΕΚ ανήκουν στο παρελθόν και δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον προπονητή του.

Αργότερα, βεβαίως, έγινε και το επεισόδιο με τον Μετίν, όπου ακολούθησαν οι εξής διάλογοι, κατ' αρχάς εντός αγωνιστικού χώρου:

ΜΕΤΙΝ: "Γιατί αντιδράς έτσι; Ποιος νομίζεις ότι είσαι;".

ΣΙΣΕ: "Τι; Σε μένα λες αυτό το πράγμα; Εσένα, ρε μ..., δεν σε ξέρει κανένας, σε μένα το λες αυτό; Είσαι ένα τίποτα και μου μιλάς έτσι;".

Κατόπιν οι δύο παίκτες αντάλλαξαν αρκετές φορές ύβρεις μέσα στο γήπεδο, ώσπου στο τέλος του αγώνα και εντός της φυσούνας ο Μετίν φώναζε τον Σισέ, αλλά ο Γάλλος προχωρούσε χωρίς να δώσει σημασία. Ο Μετίν πέταξε το μπουκάλι προς το μέρος του και του είπε:

ΜΕΤΙΝ: "Οταν εγώ θα σου μιλάω, θα με κοιτάς"!

Ο Σισέ τότε "τρελάθηκε" και χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να τον συγκρατήσουν οι συμπαίκτες του. Πρόλαβε, ωστόσο, να του δώσει... ραντεβού.

ΣΙΣΕ: "Εδώ μέσα έχει πολύ κόσμο, για αυτό μπορείς και τα λες αυτά. Εχει και κάμερες. Σε δέκα λεπτά έλα έξω, θα σε περιμένω να τα πούμε όπως πρέπει!". Ο Μετίν δεν ενέδωσε στον "πειρασμό", αλλά πρόλαβε να πάει στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού και να πει όταν ο Σισέ απουσίαζε: "Θέλω να ζητήσω απ' όλη την ομάδα του Παναθηναϊκού συγγνώμη για τη συμπεριφορά μου, με εξαίρεση όμως τον Σισέ"!

Η "δίψα" για τίτλο

Ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν ήθελε να δώσει συνέχεια στο θέμα με τον Τούρκο και το μόνο που έλεγε χθες ήταν ότι θέλει σαν τρελός την κούπα του πρωταθλητή: «Μου λείπει πολύ η κατάκτηση ενός τίτλου για το πρωτάθλημα. Εχω πάρει Τσάμπιονς Λιγκ, όχι όμως και πρωτάθλημα και το θέλω πάρα πολύ", ενώ έπλεε σε πελάγη ευτυχίας για τα γκολ που πέτυχε και για τη συμπαράσταση του κόσμου: «Χρειαζόμουν ένα τέτοιο παιχνίδι για να πάρω τα πάνω μου. Είναι ωραίο συναίσθημα να πετυχαίνεις δύο γκολ, αλλά έκανα απλώς αυτό που έπρεπε να κάνω. Ηρθα εδώ για να βάζω γκολ. Αυτή είναι η δουλειά μου. Ο κόσμος είναι καταπληκτικός. Μου στέκεται και μου δίνει δύναμη για να συνεχίσω έτσι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: