6 Αυγούστου 2009

Ντιόγκο:"Θέλω να σκοράρω κατά του ΠΑΟ"!


Ο Λουίς Ντιόγκο μίλησε για τον Ολυμπιακό, τα.. παραπανίσια κιλά που είχε στον προετοιμασία και την "κάψα" του να σκοράρει κατά του Παναθηναϊκού.
Σε μια μεγάλη συνέντευξη ο Βραζιλιάνος άσος των ερυθρολεύκων Λουίς Ντιόγκο μίλησε στην εφημερίδα Red Sports για τον φετινό Ολυμπιακό, τα παραπανίσια κιλά που είχε στην προετοιμασία της ομάδας, ενώ δεν φοβήθηκε να κάνει σύγκριση ανάμεσα στον Τιμούρ Κετσπαγια και τον Ερνέστο Βαλβέρδε.

Έχει λείψει το Τσάμπιονς Λιγκ από τους παίκτες του Ολυμπιακού;

"Είναι ο σημαντικότερος φετινός μας στόχος. Θέλουμε πολύ να προκριθούμε στους 32. Πέρσι είδα τους συμπαίκτες μου να αποκλείονται στο Καραϊσκάκη. Ένιωσα πολύ άσχημα που δε μπορούσα να βοηθήσω. Φέτος θέλουμε σαν τρελοί να παίξουμε στους ομίλους"!

Ποιες είναι οι δυνατότητες της φετινής ομάδας; Μπορείτε να προχωρήσετε στο Τσάμπιονς Λιγκ;

"Δε μπορώ να πω αν είμαστε καλύτεροι ή χειρότεροι σε σχέση με πέρσι. Σίγουρα όμως είμαστε διαφορετικοί. Έχουμε αλλάξει προπονητή, έχουμε καινούργιους παίκτες, έχουμε δίψα για διάκριση και θεωρώ πως έχουμε και τις δυνατότητες για μεγάλα πράγματα τη φετινή χρονιά".

Ποια είναι τα νέα στοιχεία που έχει φέρει στην ομάδα ο Κετσπάγια;

"Φέτος η ομάδα είναι πολύ πιο γρήγορη. Δεν αναφέρομαι μόνο στην ταχύτητα των παικτών ατομικά, αλλά και σε αυτή ολόκληρης της ομάδας. Επίσης οι παίκτες είναι νεότεροι, κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό για μια ομάδα που θέλει να πρωταγωνιστήσει".

«Να παίξουν και οι νέοι για να γίνουν έμπειροι»!

Λείπει όμως η εμπειρία παικτών όπως ο Τζόρτζεβιτς, ο Κοβάσεβιτς και ο Άντζας…

"Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική. Σημαντικό όμως είναι και το να πάρουν χρόνο συμμετοχής και οι νέοι. Πώς αλλιώς θα γίνουν κάποτε και αυτοί έμπειροι; Φέτος υπάρχει η ευκαιρία για τους νεότερους παίκτες. Θα αγωνιστούν πολύ περισσότερο και θα κερδίσουν την εμπειρία που τους λείπει.

Μπορεί να αποχώρησαν οι σπουδαίοι αυτοί παίκτες, όμως και αυτοί που ήρθαν είναι έμπειροι και με πολλές δυνατότητες. Ο Μέλμπεργκ είναι σπουδαίος αμυντικός, ενώ ο Μαρέσκα έχει παίξει σε μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και ήταν πάντα πρωταγωνιστής. Φτιάχνουμε μια πολύ καλή ομάδα…"

Πόσο μοιάζει η φετινή ομάδα με αυτή του Βαλβέρδε;

"Νομίζω ότι το φετινό σύστημα, παρότι φαινομενικά είναι ίδιο (4-5-1), ουσιαστικά διαφέρει πολύ όσον αφορά την εφαρμογή του στον αγωνιστικό χώρο. Πιέζουμε πολύ τον αντίπαλο και φεύγουμε σε γρήγορες αντεπιθέσεις. Το πρόσωπο του φετινού Ολυμπιακού είναι πολύ διαφορετικό".

Που πονάει η ομάδα φέτος;

"Είμαστε ακόμα στην αρχή. Δεν έχουμε δείξει τις δυνατότητές μας. Σιγά σιγά θα βελτιωνόμαστε και θα γινόμαστε πολύ περισσότερο ομάδα. Πρέπει να παίξουμε περισσότερα επίσημα παιχνίδια για να φανεί αυτό".

Η γνώμη σου για το Μέλμπεργκ και το Μαρέσκα; Πόσο μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα;

"Όλοι ξέρουμε το Μέλμπεργκ. Τεράστια καριέρα σε Ιταλία και Αγγλία. Σπουδαίος ποδοσφαιριστής που μπορεί να ανεβάσει επίπεδο την ομάδα μας. Το ίδιο ισχύει και για το Μαρέσκα. Ο Ρενάτο, πρώην συμπαίκτης του Έντσο στη Σεβίλλη, μου έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για το Μαρέσκα. Εξαιρετικός παίκτης με σπουδαία προσόντα και πολύ καλό χαρακτήρα".

«Γιατί να μου δώσει εξηγήσεις ο Κετσπάγια»;

Ποια είναι τα στοιχεία του Ολυμπιακού που διέκρινες στο πρώτο ματς της ομάδας σου στην Ευρώπη, απέναντι στη Σλόβαν;

"Παίξαμε καλά και κυρίως έξυπνα. Έχουμε τον τρόπο να δημιουργούμε πολλές ευκαιρίες, πιέζοντας τον αντίπαλο. Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για λάθη στην αντίπαλη άμυνα. Επίσης, η ανάπτυξη από τα άκρα φέρνει τους επιθετικούς μας πολύ συχνά σε θέση για γκολ. Είναι πολύ ευχάριστο για εμάς που παίζουμε στη θέση του φορ. Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα πετύχουμε πολύ περισσότερα γκολ".

Πέρσι δε μπορούσαμε να φανταστούμε την ομάδα του Ολυμπιακού χωρίς το Ντιόγκο! Φέτος, στο πρώτο ματς ήσουν στον πάγκο. Σε πείραξε αυτό;

"Ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή. Μην ξεχνάτε όμως ότι η ομάδα διαθέτει πολλούς και πολύ καλούς παίκτες, οι οποίοι μπορούν να κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά που αναθέτει ο προπονητής. Ο κύριος Κετσπάγια είναι αυτός που αποφασίζει για την 11άδα. Από την πλευρά μου θα συνεχίσω να προσπαθώ και να δουλεύω, προκειμένου να αποδείξω ότι δικαιούμαι θέση στην ομάδα".

Σου μίλησε ο προπονητής για την απόφασή του να μην παίξεις;

"Όχι! Δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει. Είμαι απλώς ένας παίκτης της ομάδας, όπως όλοι οι άλλοι. Δεν οφείλει να μου δώσει εξηγήσεις. Σέβομαι απολύτως τις αποφάσεις του προπονητή".

«Είχα κιλά, αλλά δεν είμαι Ρονάλντο»!

Είχες περισσότερα κιλά στο ξεκίνημα της προετοιμασίας. Σε τι κατάσταση βρίσκεσαι τώρα;

"Είναι αλήθεια. Ήμουν αρκετά βαρύς! Έκανα μεγάλη προσπάθεια στην προετοιμασία και πλέον νιώθω πανέτοιμος για να βοηθήσω τον Ολυμπιακό!"

Θα ήθελες ως απάντηση να πανηγυρίσεις κάποιο γκολ όπως ο Ρονάλντο; Βάζοντας ίσως μια μπάλα μέσα από τη φανέλα! Σου θυμίζω πως και αυτόν τον φώναζαν «χοντρό» και ο συμπατριώτης σου απαντούσε με γκολ…

"Ο Ρονάλντο ήταν μοναδικός. Δεν είναι δυνατόν να τον μιμηθώ ούτε καν στον πανηγυρισμό! Άλλωστε, το πρόβλημα με τα κιλά μου είναι πλέον παρελθόν. Νιώθω καλά και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το πώς θα φτάσουμε ψηλά…"

Ποια η σχέση σου με τους Μήτρογλου και Ντάρμπισιρ; Βοηθάτε ο ένας τον άλλο;

"Έχει πλάκα γιατί ο Μήτρογλου είναι 21, εγώ 22 και ο Ματ 23! Εγώ είμαι στη μέση. Όλοι όμως είμαστε νεαροί και με τεράστια όρεξη για να κάνουμε σπουδαία πράγματα στην καριέρα μας. Το κλίμα μεταξύ μας είναι εξαιρετικό. Κάνουμε πολύ καλή παρέα, υπάρχει συναγωνισμός και έτσι γινόμαστε καλύτεροι".

«Αν δεν παίζω, κανείς δε θα ασχολείται μαζί μου»!

Συμπεριλαμβάνεσαι στους κορυφαίους νέους σέντερ φορ της Ευρώπης. Οι ειδικοί λένε πως σύντομα θα μπορείς να παίζεις σε ένα από τα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Πως νιώθεις γι’ αυτό;

"Είναι πολύ σημαντικό το να ακούω και να διαβάζω τόσο όμορφα πράγματα για μένα. Είναι ξεκάθαρο όμως, πως αν σταματήσω να παίζω καλά, όλα αυτά θα πάψουν να υπάρχουν! Κανείς δε θα μιλάει πλέον για μένα. Η δουλειά μου λοιπόν, είναι το να παίζω όσο καλύτερα γίνεται. Να γίνομαι καλύτερος και να βοηθάω τον Ολυμπιακό".

Αν η Τσέλσι ή η Γιουβέντους έρθει φέτος με μια καλή πρόταση. Θα φύγεις;

"Μόλις ήρθα στην Ελλάδα, όλοι πανηγύριζαν και μου έλεγαν πόσο χαρούμενοι είναι που υπέγραψα στον Ολυμπιακό. Τώρα όλοι λέτε πως πρέπει να φύγω; Ανυπομονώ να παίξω στο πρώτο Τσάμπιονς Λιγκ της καριέρας μου και θέλω πολύ να το κάνω με τον Ολυμπιακό. Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω. Νιώθω πολύ χαρούμενος και θέλω να μείνω αρκετά χρόνια".

«Αρχηγός του Ολυμπιακού; Ίσως αργότερα»!

Γκαλέτι και Ντουντού έγιναν αρχηγοί στην ομάδα. Θα ήθελες κάποια στιγμή να γίνεις κι εσύ αρχηγός του Ολυμπιακού;

"Δεν υπάρχει λόγος να σκέφτομαι κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή. Θα ήταν πολύ σημαντικό για μένα να συμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον! Ο Γκαλέτι και ο Ντουντού διαθέτουν πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από μένα. Έχω πολλά ακόμη να μάθω για να γίνω αρχηγός…"

Τι θα πρέπει να βελτιώσεις στον τρόπο παιχνιδιού σου;

"Πάντα προσπαθώ να βελτιώνω τον τρόπο παιχνιδιού μου. Θέλω να γίνω πιο γρήγορος στο ξεπέταγμά μου και να δουλέψω στο τελείωμα της φάσης. Ταχύτητα και αποτελεσματικότητα".

Προτιμάς να παίζεις πίσω από τον σέντερ φορ ή να είσαι εσύ ο μοναδικός προωθημένος;

"Η τακτική στην Ευρώπη είναι πολύ πιο σοβαρή υπόθεση σε σχέση με τη Βραζιλία. Κάθε ομάδα δίνει τεράστιο βάρος στην τακτική της. Στη χώρα μου έπαιζα πίσω από τον φορ. Πολύ πιο ελεύθερος, χωρίς το ξύλο από τους αμυντικούς! Εδώ, παίζω κυρίως στην κορυφή. Θεωρώ πως μπορώ να κάνω και τα 2 το ίδιο καλά. Είναι θέμα προπονητή".

«Δίνω τα πάντα για ένα γκολ με τον ΠΑΟ»!

Παναθηναϊκός, ΑΕΚ ή ΠΑΟΚ είναι σε θέση να απειλήσει φέτος τον Ολυμπιακό;

"Ο Παναθηναϊκός έχει κάνει πολύ καλές μεταγραφές. Ο Σισέ, ο Λέτο και οι υπόλοιποι μπορούν να φτιάξουν ένα πολύ καλό σύνολο. Και η ΑΕΚ όμως, έχει αποδείξει ότι μπορεί να μας δυσκολέψει πολύ. Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ ενισχυμένος και έχει δίψα για έναν τίτλο. Όλα θα φανούν στο γήπεδο. Εκεί θα μπορέσουμε να κρίνουμε ποιος έκανε τις πιο σωστές επιλογές".

Αν ήσουν προπονητής, θα ήθελες στην ομάδα σου το Σισέ ή τον Ντιόγκο;

"Το Ντιόγκο! Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, οπότε διαλέγω εμένα!"

Αν έκανες μια συμφωνία με την τύχη σου, σε ποιο παιχνίδι της χρονιάς θα επέλεγες να σκοράρεις και τι θα έδινες;

"Με τον Παναθηναϊκό! Θα έδινα τα πάντα!"

Με ποιόν τρόπο θα το πανηγύριζες;

"Ποτέ δε σκέφτομαι τον τρόπο από πριν. Είναι πολύ όμορφο στη ζωή, να αντιδράς αυθόρμητα. Να βιώνεις τη στιγμή και να κάνεις αυτό που σου βγαίνει εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να πηδήξω, να βγάλω τη φανέλα, να ουρλιάξω!"

Ποιο από τα περσινά παιχνίδια απόλαυσες; Σε ποιο ένιωθες ότι μπορείς να καταφέρεις τα πάντα;

"Οπωσδήποτε σε αυτό με τη Μπενφίκα στο Καραϊσκάκη. Ένας φίλος από τη Βραζιλία, παράγοντας της Πορτουγκέζα, μου έλεγε ολόκληρη την εβδομάδα ότι δε θα κερδίζαμε! Τελικά πετύχαμε 5 γκολ! Ο ίδιος άνθρωπος μου έλεγε πως θα χάναμε από τον Παναθηναϊκό. Ούτε αυτό συνέβη!"

«Θέλω να είμαι ο καλύτερος»!

Τι υπόσχεσαι στον κόσμο του Ολυμπιακού;

"Εννοείται πως πρέπει να κάνουμε και πάλι το ντάμπλ! Είναι πολύ σημαντικό για τον κόσμο μας. Το ίδιο σπουδαίο όμως, θα είναι και το να προκριθούμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Το θέλουμε πάρα πολύ".

Ποια ευρωπαϊκή ομάδα υποστηρίζεις;

"Η Μπαρτσελόνα παίζει φανταστικό ποδόσφαιρο".

Με ποιόν θα ήθελες να παίξεις στην ίδια ομάδα;

"Με τον Ρονάλντο! Όχι τον Κριστιάνο! "

Σε ποιο ευρωπαϊκό γήπεδο θα ήθελες οπωσδήποτε να αγωνιστείς;

"Στο Καμπ Νόου! Φανταστικό γήπεδο, φανταστική ατμόσφαιρα…"

Θες να μοιραστείς μαζί μας ένα όνειρό σου που θα ήθελες οπωσδήποτε να πραγματοποιήσεις; Δεν είναι ανάγκη να σχετίζεται με το ποδόσφαιρο…

"Όταν ήμουν μικρός, ονειρευόμουν να γίνω ποδοσφαιριστής. Πλέον, θέλω απλώς να συνεχίσω να ζω όπως σήμερα! Ευχαριστώ το Θεό για όσα μου χάρισε τόσο απλόχερα. Αυτό που θέλω είναι να είμαι ο καλύτερος. Όχι στον κόσμο, αλλά να μπορώ να είμαι ο καλύτερος σε κάθε παιχνίδι που παίζω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: