12 Ιουλίου 2009

Μαρέσκα: "Στόχος μου οι τίτλοι"


Ιδιαίτερα συγκινημένος εμφανίστηκε στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Κυριακή ο Έντζο Μαρέσκα, με αφορμή την αποχώρησή του από τη Σεβίλλη για τον Ολυμπιακό.
Ο Ιταλός μέσος μίλησε για τους στόχους του με τους "ερυθρόλευκους", το ενδιαφέρον της Τζένοα, ενώ παράλληλα εξέφρασε την πικρία του για την περιθωριοποίησή του από τον Χιμένεθ.

"Αν και ο προπονητής μού έλεγε πως με υπολογίζει, τα γεγονότα από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο. Πάντα έλεγα πως ήθελα να ολοκληρώσω την καριέρα μου στη Σεβίλλη. Πριν να έρθω στη Σεβίλλη κάθε χρόνο άλλαζα ομάδα και έμεινα εδώ τέσσερα χρόνια. Δεν ξέρω αν θα ερχόταν η μέρα να φύγω αν δεν συνέβαινε ό,τι έγινε", δήλωσε αρχικά ο 29χρονος άσος.

Όσον αφορά τους στόχους του με τους νταμπλούχους Ελλάδας, υπογράμμισε: "'Στόχος μου είναι να κατακτήσω τίτλους και να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να προχωρήσει περισσότερο από ό,τι συνήθως στην Ευρώπη. Η ομάδα αναζητούσε έναν μέσο με τα δικά μου χαρακτηριστικά".

Παράλληλα αποκάλυψε ότι "... πρώτη μου επιλογή ήταν να επιστρέψω στην πατρίδα μου. Μέχρι την τελευταία στιγμή είχα την επιλογή να πάω στην Ιταλία και στην Τζένοα, αλλά δεν ήταν εφικτό γιατί ήθελαν να με αποκτήσουν δανεικό κι όχι με κανονική μεταγραφή. Πάντως θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στην Ιταλία".

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου 50 φίλοι του συλλόγου ήταν συγκεντρωμένοι έξω από τη θύρα 2 του "Σάντσεθ Πιθχουάν" όπου είχαν αναρτήσει πανό που έγραφε: "Η δύναμή σου μας έκανε μεγάλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια: