14 Ιουλίου 2009

«Σε δέκα μέρες θα είμαι απόλυτα έτοιμος» είπε ο Μέλμπεργκ-Ενσωματώνετε και ο Μαρέσκα


Την πεποίθησή του ότι σε δέκα ημέρες θα είναι απόλυτα έτοιμος και σε άριστη κατάσταση εξέφρασε ο Όλοφ Μέλμπεργκ που πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση με την φανέλα του Ολυμπιακού στο νικηφόρο φιλικό απέναντι στην Τσβόλε (3-0).
Ο Μαρέσκα (στη φωτό δίπλα στον Γκαλέτι) από την πλευρά του, παρουσιάστηκε ανυπόμονος να μπει στις προπονήσεις, ενώ ο Όσκαρ υποστήριξε πως η ομάδα θα είναι έτοιμη και δυνατή στα προκριματικά του Champions League.

Ο Μέλμπεργκ δήλωσε λίγο μετά την λήξη της αναμέτρησης με την Τσβόλε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το πρώτο μου παιχνίδι. Γίνεται πολύ καλή δουλειά κάθε μέρα και όσο περνάει ο καιρός θα είμαστε όλοι καλύτεροι. Εγώ θέλω ακόμη περίπου 10 ημέρες για να είμαι απόλυτα έτοιμος και σε άριστη κατάσταση».

Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα των «ερυθρολεύκων», ο Μαρέσκα που παρακολούθησε τον αγώνα από τον πάγκο, τόνισε από την πλευρά του: «Ακόμη δεν ξέρω τίποτα παρά μόνο μερικά ονόματα. Πλέον θα μπω στις προπονήσεις για να δέσω με την υπόλοιπη ομάδα και να είμαι σε θέση να βοηθήσω. Η εικόνα της ομάδας ήταν καλή σήμερα».

Τέλος, ο Όσκαρ αναφέρθηκε στην σκληρή προετοιμασία που γίνεται, υποστήριξε πως νιώθει καλά στον Ολυμπιακό, ενώ μίλησε και για τον Ιταλό μέσο, πρώην παίκτη της Σεβίλης.

«Η προετοιμασία μέχρι στιγμής είναι πολύ σκληρή, αλλά ταυτόχρονα και πολύ καλή. Θα πρέπει η προετοιμασία να είναι σκληρή, για να είναι έτοιμη η ομάδα στα πρώτα ματς. Ίσως ήταν αυτό το λάθος που κάναμε πέρυσι στην αρχή της περιόδου.

»Ακόμη είμαστε στην αρχή, αλλά βλέπω πως η ομάδα είναι δυνατή και πιστεύω πως θα είμαστε έτοιμοι στα προκριματικά», δήλωσε ο Ισπανός και πρόσθεσε:

«Η θέση μου είναι στο κέντρο ή πίσω από τον επιθετικό, αλλά μπορώ να παίξω και στα άκρα. Είμαι πολύ χαρούμενος στην ομάδα», τόνισε, ενώ αναφερόμενος στην προσθήκη του Έντσο Μαρέσκα, είπε:

«Είναι πολύ καλός παίκτης και θα μας βοηθήσει πάρα πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: