5 Ιουλίου 2009

Λεντέσμα: "Θέλω να μείνω για χρόνια στο Λιμάνι..."

Ο Κριστιάν Λεντέσμα επέστρεψε μετά από ένα χρόνο στον Ολυμπιακό και είναι έτοιμος να προσφέρει ξανά τις υπηρεσίες του στους "ερυθρόλευκους".
Ο "λύκος" μετά το πέρασμα του στην Σαν Λορέντσο, που είχε δοθεί δανεικός για ένα χρόνο, θα ενσωματωθεί την Δευτέρα στην αποστολή της ομάδας και δηλώνει χαρούμενος που θα φορέσει ξανά την φανέλα του Ολυμπιακού.

Κατά την άφιξη του στο "Ελ. Βενιζέλος" τόνισε χαρακτηριστικά: "Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στον Ολυμπιακό. Εδώ είναι το μέλλον μου και θέλω πολύ να παίξω αυτή τη σεζόν αλλά και πολλά χρόνια ακόμα".

Η πρώτη του σεζόν με τον Ολυμπιακό στέφθηκε με επιτυχία καθώς οι "ερυθρόλευκοι" κατέκτησαν το πρωτάθλημα, ενώ είχαν φθάσει μέχρι τους "16" του Τσάμπιονς Λιγκ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Αργεντίνος έχει πρόταση από την Μπόκα Τζούνιορς κάτι για το οποίο δηλώνει άγνοια.

"Η αλήθεια είναι πως ακόμα δεν έχω μιλήσει με κάποιον από τον Ολυμπιακό. Ο δανεισμός μου στη Σαν Λορέντσο έληξε και ειδοποιήθηκα πως πρέπει να γυρίσω πίσω στην ομάδα και να ενσωματωθώ στην αποστολή. Σας λέω όμως ξανά ότι θέλω να φοράω την φανέλα της ομάδας αφού δεν ξεχνάω τον πρώτο χρόνο της παρουσίας μου, τι καταφέραμε, ειδικά στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Γνωρίζω ποιος είναι ο νέος προπονητής του Ολυμπιακού. Σήμερα είναι στο πρόγραμμα να συναντηθώ με άνθρωπο του Ολυμπιακού και ίσως με τον νέο τεχνικό, αλλιώς θα τον συναντήσω την Δευτέρα στην προπόνηση.

Δεν γνωρίζω κάτι για ενδιαφέρον άλλης ομάδας, είτε από την Αργεντινή, είτε από την Μπόκα Τζούνιορς που είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Λέω ξανά ότι το μέλλον μου είναι στον Ολυμπιακό και εδώ θα παίξω την σεζόν που έρχεται και τις υπόλοιπες.

Εχω δημιουργήσει πολλές καλές φιλίες στον Ολυμπιακό. Οι Γκαλέτι και Μπελούτσι είναι δύο από αυτές. Έχω μιλήσει αρκετές φορές μαζί τους και έχω μάθει νέα για την ομάδα. Νομίζω ότι η σεζόν που ολοκληρώθηκε ήταν πολύ καλή για τους εγχώριους τίτλους
".

Gif Banners

Δεν υπάρχουν σχόλια: