31 Ιουλίου 2009

Ο Κοβάσεβιτς... ανακοίνωσε τον Τζόρτζεβιτς ως «τεχνικό διευθυντή» του Ολυμπιακού

Στην αποκάλυψη ότι ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς θα είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής του Ολυμπιακού προχώρησε μέσω συνέντευξής του στην «El Mundo Deportivo» ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς.

Ο πρώην άσος των «ερυθρολεύκων», που πλέον απολαμβάνει στιγμές ξενοιασιάς μετά την αποχώρηση του από το ποδόσφαιρο, επισήμανε ότι δεν έχει αποφασίσει για το δικό του μέλλον, σε αντίθεση με τον μέχρι πρότινος συμπαίκτη του, «Τζόλε» για τον οποίο είπε ότι ξεκουράζεται μέχρι τον Σεπτέμβριο και ακολούθως... σηκώνει μανίκια!

«Ο Τζόρτζεβιτς θα γίνει τεχνικός διευθυντής, αλλά ζήτησε να ξεκουραστεί μέχρι τον Σεπτέμβριο. Του αρέσει να ψαρεύει και θέλει να χαλαρώσει λίγο έπειτα από τόσα χρόνια που έπαιζε μπάλα», είπε ο «Ντάρκο», αναφερόμενος στον πρώην αρχηγό των Πειραιωτών.

Όσον για τον ίδιο, τόνισε πως: «Θα επιστρέψω στην Αθήνα. Θα μείνω τουλάχιστον ένα χρόνο στην Αθήνα όπου η ζωή είναι φανταστική και όλοι με αγαπάνε.

»Τον ερχόμενο Ιούνιο και θα δω τι θα κάνω. Ήταν το πρώτο μου καλοκαίρι που δεν έκανα προετοιμασία και ομολογώ πως ήταν λίγο περίεργα», και πρόσθεσε, λέγοντας:

«Δεν το σκέφτομαι όμως. Κατάλαβα πως το πιο σημαντικό πράγμα είναι η υγεία μου και η οικογένεια μου. Επίσης, δεν μπορώ να ξεγελάσω τον εαυτό μου, γιατί το ποδόσφαιρο θα το σταματούσα φέτος ή του χρόνου.

»Απολαμβάνω τη ζωή μου με τα παιδιά μου και τη γυναίκα μου. Ο γιος μου και η κόρη μου είναι σε μία πολύ σημαντική ηλικία και θέλω να είμαι δίπλα τους, όσο περισσότερο γίνετα».

Αναφορικά με τη μελλοντική του ασχολία, ο Κοβάσεβιτς, υποστήριξε: «Σίγουρα σε κάτι σχετικό με το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω ακόμα τι. Δεν έχω κάποιο οικονομικό πρόβλημα, αλλά είμαι 'άρρωστος' με το ποδόσφαιρο και θα κάνω κάτι πάνω σε αυτό».

Από το in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: