11 Ιουνίου 2009

Κρουζ: "Με τιμά η πρόταση του Παναθηναϊκού"

Με θετικά λόγια, μίλησε ο Αργεντινός επιθετικός, Χούλιο Κρουζ, για το ενδιαφέρον και την πρόταση του Παναθηναϊκού, ο οποίος βρίσκεται αρκετά κοντά στον έμπειρο άσο. Του τηλεφώνησε ο Γιώργος Καραγκούνης, ενώ ο Αλβάρο Ρεκόμπα του είπε τα καλύτερα για τη χώρα μας.
Ο 35χρονος φορ, Χούλιο Κρουζ, φαίνεται να βρίσκεται κοντά στη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό. Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα "SportDay", ο πρώην άσος της Ίντερ, τόνισε πως τον τιμά η προσφορά του ελληνικού συλλόγου, αλλά ακόμα δεν έχει πάρει την οριστική του απόφαση.

Μαθαίνουμε ότι είσαι στην Ελλάδα. Να περιμένουμε το ευχάριστο;

"Μη συνδυάζετε την παρουσία μου στην Ελλάδα με την πρόταση του Παναθηναϊκού. Εδώ ήρθα για διακοπές και σε λίγες ημέρες θα επιστρέψω στην Ιταλία, όπου και θα πάρω την τελική μου απόφαση".

Πώς τη βλέπεις την πρόταση του Παναθηναϊκού;

"Είναι πολύ τιμητική για μένα η πρόταση του Παναθηναϊκού, που είναι μία μεγάλη ομάδα με παρουσία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες με πήρε τηλέφωνο ο πρώην συμπαίκτης μου στην Ίντερ, ο Γιώργος (σ.σ.: εννοεί τον "Κάρα"), που παίζει τώρα στον Παναθηναϊκό".

Τι σου είπε;

"Μου είπε τα καλύτερα για το ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά κυρίως για τον Παναθηναϊκό. Μου είπε ότι είναι η μεγαλύτερη ελληνική ομάδα, με συχνές παρουσίες στο Τσάμπιονς Λιγκ και ότι έχει ένα φανταστικό κόσμο, που θα με κάνει να νιώσω υπέροχα αν έρθω. Όπως μου είπε "έλα και θα είσαι βασιλιάς". Πήρα τηλέφωνο και έναν άλλον πρώην συμπαίκτη μου που παίζει στην Ελλάδα. Τον Αλβάρο Ρεκόμπα. Και αυτός μου είπε ότι αν πάρω την απόφαση να έρθω στην Ελλάδα, θα περάσω υπέροχες στιγμές".

Και εσύ τι θα κάνεις;

"Δεν ξέρω. Θα επιστρέψω στην Ιταλία, θα μιλήσω με τον μάνατζέρ μου, θα τα βάλουμε κάτω και θα πάρω την απόφαση την προσεχή εβδομάδα. Θα δούμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: