28 Ιουνίου 2009

Ντάρμπισιρ:"Ποτέ στον Παναθηναϊκό"

Ματ Ντάρμπισιρ και Γιάννης Παπαδόπουλος μίλησαν για την πρώτη τους προετοιμασία με τον Ολυμπιακό, τις ακριβές μεταγραφές του αιώνιου αντιπάλου, με τον Άγγλο να δηλώνει πως με λίγες προσθήκες, πάλι εκείνοι θα είναι οι πρωταθλητές.
Ο Ματ Ντάρμπισιρ δεν κρύφτηκε και μίλησε στην SportDay για όλα όσα συνέβησαν μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Ο νεαρός Άγγλος επιθετικός αναφέρθηκε επίσης και στον αιώνιο αντίπαλο, όπως και στους στόχους του την φετινή σεζόν.

Για την μεταγραφή του από την Μπλάκμπερν στο λιμάνι δήλωσε:

"Ήταν όνειρο για μένα, με έκανε πολύ ευτυχισμένο που πήρα μεταγραφή σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Πρώτα απ' όλα γιατί θα παίζω μπροστά σε αυτούς τους οπαδούς. Είναι φανταστικοί. Η στήριξη που δίνουν στους παίκτες είναι φοβερή. Ελπίζω να παίζω πολλά χρόνια ακόμα γι' αυτόν τον κόσμο.

Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι ένας λόγος για τον οποίο ήθελα να μείνω. Επίσης, το γεγονός ότι όταν πρωτοήρθα εδώ έδειξαν ότι με ήθελαν. Ο Ολυμπιακός είναι τεράστιος σύλλογος, φανταστικός και αυτός ήταν ο λόγος που έμεινα.

Έδωσα μάχη με την Μπλάκμπερν για να έρθω. Πήγα στο γραφείο του προπονητή πολλές φορές και μιλήσαμε. Με ρώτησε γιατί ήθελα να φύγω. Του εξήγησα τους λόγους. Εξήγησα και σε άλλους ανθρώπους του συλλόγου ότι ήθελα να πάω στον Ολυμπιακό, επειδή είναι μεγάλη ομάδα και παίζει στο Τσάμπιονς Λιγκ"
.

Για τον αιώνιο αντίπαλο δήλωσε:

"Κάθε μεταγραφική περίοδο περιμένεις από τον Παναθηναϊκό να παίρνει καλούς παίκτες γιατί είναι καλή ομάδα. Οχι τόσο μεγάλη όσο ο Ολυμπιακός, βέβαια. Παίρνουν παίκτες για να δείξουν στον Ολυμπιακό ότι έχουν χρήματα και μπορούν να ξοδέψουν.

Άλλο μεταγραφές ουσίας και άλλο εντυπωσιασμού. Είμαι σίγουρος ότι και με τους παίκτες που φέραμε εμείς θα τα πάμε πάρα πολύ καλά και θα κατακτήσουμε και πάλι το πρωτάθλημα"
.

"Ούτε σε 1 εκατομμύριο χρόνια στον ΠΑΟ"

Για το αν θα πήγαινε μια ημέρα στον Παναθηναϊκό:

"Ήμουν εδώ για τρεις με τέσσερις μήνες, αλλά ένιωσα πολύ πιστός στο σύλλογο. Τώρα σας λέω ότι ούτε σε ένα εκατομμύριο χρόνια δεν θα πήγαινα εκεί".

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού:

"Είναι φοβεροί. Σου δίνουν ώθηση να παίξεις και να προσπαθήσεις για τη νίκη. Είναι τρομερός ο κόσμος μας και το λέω με κάθε ειλικρίνεια. Δεν υπάρχει ομάδα με τέτοιον κόσμο στην Αγγλία. Μόνο ο Ολυμπιακός έχει τέτοιους φιλάθλους. Κανείς άλλος".

Για τον Όλαφ Μέλμπεργκ και το Τσάμπιονς Λιγκ:

"Δεν ξέρω προσωπικά τον Μέλμπεργκ, αλλά έχω παίξει αντίπαλός του όταν ήταν στην Άστον Βίλα και ξέρω από πρώτο χέρι ότι είναι πολύ καλός παίκτης. Έχει μεγάλη εμπειρία, είμαι σίγουρος ότι θα προσφέρει και ότι ο κόσμος θα τον λατρέψει.

Νομίζω ότι αν δεν έχουμε τραυματισμούς όπως είχαμε πέρυσι, δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην προχωρήσουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ, διότι έχουμε καλή ομάδα, έχουμε τον κόσμο να μας δίνει ώθηση και μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα"
.

Γιάννης Παπαδόπουλος: "Φέτος είναι η χρονιά μου"

Ο Γιάννης Παπαδόπουλος μίλησε στο ΦΩΣ για την πρώτη του προετοιμασία με τον Ολυμπιακό, τον ανταγωνισμό στην μεσαία γραμμή και την αποχώρηση του μεγάλου αρχηγού των ερυθρολεύκων τα τελευταία χρόνια, Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς.

Για την προετοιμασία δήλωσε:

"Είναι η πρώτη μου προετοιμασία με τον Ολυμπιακό. Δουλεύουμε πολύ καλά και σκληρά για να είμαστε έτοιμοι για την υπόλοιπη σεζόν. Για κάθε ποδοσφαιριστή η προετοιμασία είναι το άλφα και το ωμέγα. Χωρίς αυτή δεν θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις όλη τη χρονιά. Έχει πολύ τρέξιμο αλλά και μπάλα το πρόγραμμα, το βλέπετε άλλωστε και εσείς".

Για την αντιμετώπιση από τον Βαλβέρδε την περσινή σεζόν είπε:

"Εγώ δεν έχω παράπονο από κανέναν. Μπορεί να έχω κάποια παράπονα από τον εαυτό μου, που ίσως να μην προσπάθησα πολύ στις προπονήσεις και ο προπονητής να έβλεπε κάποια άλλα πράγματα και να μη με έβαζε να παίξω.

Στα παιχνίδια όπου αγωνίστηκα όμως, προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να δείξω ότι πρέπει να με χρησιμοποιεί περισσότερο ο προπονητής. Δεν είναι ότι καλύτερο για ένα παίκτη να μείνει στον πάγκο ή να είναι εκτός αποστολής. Εγώ ως μικρός πείσμωσα πολύ στις προπονήσεις εύχομαι αυτή η χρονιά να είμαι έτοιμος εκατό τοις εκατό"
.

Για τον ανταγωνισμό στην μεσαία γραμμή:

"Δεν το σκέφτομαι καθόλου αυτό. Εγώ αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι να είμαι προσηλωμένος στις προπονήσεις, να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Όλοι αυτοί πάντως είναι μεγάλοι παίκτες. Δεν μπορώ να μιλήσω εγώ για τον Ντουντού ή τον Άκη, είναι μεγάλοι παίκτες".

"Δεν κάνουν τα λεφτά την ομάδα"

Για την ενίσχυση του ΠΑΟ και τον Λέτο είπε:

"Δεν μας αγγίζει. Μια ομάδα δεν φτιάχνεται με έναν δυο καλούς παίκτες. Φαίνεται από την ομαδικότητα της, από το πόσο καλό κλίμα έχει. Όσο αφορά τον Λέτο; Είναι επαγγελματίας παίκτης. Πίστεψε ότι το καλύτερο γι' αυτόν είναι να πάει στον Παναθηναϊκό, δεν μπορούμε να του κρατήσουμε κακία. Ο καθένας κάνει ότι θέλει και ότι πιστεύει καλύτερο για τον συμφέρον του".

Για την αποχώρηση του Τζόλε:

"Ο Τζόρτζεβιτς ήταν μεγάλος παίκτης, και ο ηγέτης της ομάδας. Φέτος ελπίζουμε να τον έχουμε κοντά μας από άλλο πόστο. Ήταν πάντα κοντά σε εμάς τους μικρότερους".

Για τον Στολτίδη:

"Δεν τον φοβάμαι. Είναι μαχητής και θα επανέλθει πολύ γρήγορα. Είναι σημαντικό να έχεις παίκτες με ψυχή και φιλότιμο μέσα στην ομάδα. Κάθε ομάδα χρειάζεται τέτοιους παίκτες".

Δεν υπάρχουν σχόλια: