14 Μαΐου 2009

Νέα επίθεση Βγενόπουλου σε Τζίγκερ και Γιαννακόπουλο: "Εγώ δεν πίνω καφέ με κανέναν..."

Νέα δημόσια τοπόθέτηση νέα αναταραχή στον Παναθηναϊκό. Ο λόγος για τον Ανδρέα Βγρνόπουλο, που με δηλώσεις του επανέλαβε για άλλη μια φορά πως αν δεν πειστεί οτι θα επενδυθούν πολλά χρήματα στην ομάδα, τότε θα αποχωρήσει, ενώ άφησε αιχμές για ανθρώπους που προσπαθούν να μειώσουν την εικόνα του.

Συγκεκριμένα μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό NOVAΣπορFM, αναφορικά με τον περίφημο... καφέ, και τη δήλωση που είχε κάνει ο Νικόλας Πατέρας πως «θα κάτσουμε (οι μέτοχοι) να πιούμε ένα καφέ και να τα βρούμε» τόνισε πως «εγώ δεν πίνω καφέ».

Πάντως, ο Βγενόπουλος ξεκαθάρισε πως δεν έχει πάρει ακόμα κάποια απόφαση. Επιπλέον αναφορικά με τα δημοσιεύματα περί εμπλοκής του στην ΑΕΚ ή στον ΠΑΟΚ ανέφερε πως έχουν στόχο να πλήξουν την εικόνα του, «φωτογραφίζοντας» τους Παύλο Γιαννακόπουλο και Γιάννη Βαρδινογιάννη.

«Θέλω να είμαι μέλος μιας ομάδας που κερδίζει, γιατί έχω επενδύσει χρόνο και χρήματα. Αν δεν πειστώ για αυτό πως θα χτιστεί μια ομάδα αντίστοιχη του ονόματος και της ιστορίας του Παναθηναϊκού θα φύγω» ανέφερε ο Βγενόπουλος.

«Αν δεν είμαι part of winning team (μέρος μιας ομάδας που νικάει), θα φύγω» είπε και συνέχισε:

«Λένε ότι έχω κάποιους προσωπικούς λόγους για δημοσιότητα. Λες και έχω ανάγκη προβολής μέσω Παναθηναϊκού. Έλεγαν ότι θέλω να πάρω την ΑΕΚ. Δεν ξέρει αν αυτά γίνονται εσκεμμένα αφού το εσκεμμένο είναι βαριά λέξη. Η 'Πράσινη' έγραφε 'Αν θες να φύγεις, φύγε' ενώ ο Παύλος Γιαννακόπουλος δήλωσε να πάνε κάποιοι σπίτι τους. Επίσης ο Γιάννης Βαρδινογιάννης είπε σε συνέντευξη του ότι η οικογένεια του και οι Γιαννακόπουλοι έχουν προσφέρει στον Παναθηναϊκό. Μπορεί όλα αυτά να είναι εσκεμμένα ή όχι ή και συμπτωματικά. Δέχομαι την αλήθεια ότι είμαι ασύμβατος με αυτό το χώρο».

Για το μέλλον του στο πολυμετοχικό σχήμα και τις προϋποθέσεις για να παραμείνει, ανέφερε: «Κάνω υπομονή για να υλοποιήσουμε τα παναθηναϊκά οράματα. Μοναδική περίπτωση να παραμείνω θα ήταν αν έβλεπα ότι παίρναμε σωστές αποφάσεις και είμαστε part of winning team. Πρέπει να αγοραστούν ποδοσφαιριστές κλάσεως για να πάει ο Παναθηναϊκός ψηλά. Οι ομάδες κτίζονται και αυτό είναι γεγονός αλλά πόσο κτίζονται για να διανύσουν δέκα ή εκατό μέτρα.

Το μπάσκετ φτιάχτηκε με τις πράσινες ακαδημίες; Πως ο Παναθηναϊκός θα κάνει κάτι διαφορετικό αν δεν γίνουν μεγάλες μεταγραφές; Δεν θεωρώ επιδίωξη να αγοράσω τον Παναθηναϊκό. Δεν ξεκίνησα με αυτές τις προϋποθέσεις αφού είχα πει οι μέτοχοι να μην έχουν καμία συμφωνία στα διοικητικά».

Αναφορικά με το πόσο συνέβαλε ο ίδιος στις αποφάσεις του περασμένου καλοκαιριού για το χτίσιμο της ομάδας, είπε: «Οταν μίλαγα δημόσια εξέφραζα απόψεις από όσα είχαμε συμφωνήσει μαζί όλοι οι μέτοχοι. Τον Αντωνίου τον είχε προτείνει ο Βαρδινογιάννης. Βάλεμε 90 εκατομμύρια ευρώ και έχουν μείνει 65 εκατ. ευρώ. Κάποια πετάχτηκαν κι έχουν μείνει αυτά αλλά τι σημαίνει ότι δεν πρέπει να βάλουμε λεφτά; Υπάρχουν και μερικά αστεία πράγματα που έχουν αναφερθεί. Η χορηγία με τον ΠΑΟΚ είναι εντελώς άσχετη, ενώ την μόνη ανάμιξη που είχα για μεταγραφές ήταν που είπα στον Κώστα Πηλαδάκη να περιμένει και την πρόταση του Παναθηναϊκού για τον Σίλβα Κλέιτον».

Για τα όσα ακούγονται για τον ίδιο, σημείωσε: «Γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστώ με διαφορετικό πρόσωπο από αυτό που είμαι. Θέλω να είμαι μέρος μιας ομάδας που θα κερδίζει. Πρέπει να πειστώ ότι πραγματικά πάει να χτιστεί ομάδα αντίστοιχη του ονόματος του Παναθηναϊκού. Έχω κάνει τις προτάσεις μου από τον Απρίλιο. Δεν χρειάζεται να συζητήσουμε τίποτε άλλο. Τα περί καφέ του κ. Πατέρα τα απορρίπτω, ούτε είμαι διατεθειμένος να κάνω καμία συνάντηση. Εγώ δεν πίνω... καφέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: