24 Απριλίου 2009

Κουτσιανικούλης: "Φήμες η πρόταση από τον Ολυμπιακό"

Φήμες χαρακτήρισε τα περί πρότασης από τον Ολυμπιακό ο Βασίλης Κουτσιανικούλης. Ο μέσος του Εργοτέλη μίλησε για το μέλλον του αλλά και για την φετινή χρονιά της Κρητικής ομάδας στο NovaΣπορFm.
-το τελευταίο παιχνίδι με την ΑΕΚ
"Πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλό να κλείσουμε τη χρονιά με νίκη επί της ΑΕΚ. Η 7η θέση είναι πολύ σημαντική για την ομάδα. Στην αρχή της χρονιάς στόχοι είχαν μπει για κάτι καλό, αλλά πρώτος αφορούσε την παραμονή. Εφόσον το καταφέραμε νωρίς θέλαμε να κυνηγήσουμε το κάτι παραπάνω".

- αυτά που κρατάει από τη φετινή σεζόν
"Σίγουρα ήταν τα καλά παιχνίδια με τις μεγάλες ομάδες και που μάλιστα πήραμε τη νίκη. Ήταν ό,τι καλύτερο για τον Εργοτέλη. Τα δύο γκολ που πέτυχα στο Ολυμπιακό Στάδιο με τον Παναθηναϊκό ήταν σημαντικά για εμένα και την ομάδα".

- το πώς φαντάζεται τον εαυτό του σε πέντε με έξι μήνες
"Βασικά, πρώτος στόχος είναι πάλι να ξεκινήσω με την ομάδα. Αν έρθει κάτι πολύ καλό που ακούγεται από κάποια ομάδα, θα ήταν πολύ καλό για εμένα".

- τις φήμες περί πρότασης από τον Ολυμπιακό
"Είναι μόνο φήμες. Σίγουρα τα ποσά που ακούγονται είναι μεγάλα, αλλά εγώ δεν είμαι ειδικός να μιλήσω για αυτό".

- την αναπροσαρμογή του συμβολαίου του με τον Εργοτέλη
"Η αναπροσαρμογή ήταν καιρό να γίνει για τι μου είχαν πει ότι έπρεπε. Έτυχε να γίνει αυτό τον καιρό δεν έχουμε κάτι ότι θα μιλήσουμε για κάτι άλλο τις επόμενες. Αν υπάρξει κάτι επίσημο από κάποια ομάδα, σίγουρα η διοίκηση θα μου το αναφέρει"

- μία ενδεχόμενη μεταγραφή του σε ομάδα του εξωτερικού
"Το εξωτερικό είναι ένα μεγάλο άλμα για μένα. Είναι πολύ δύσκολο και αν είναι κάτι καλό θα το κοίταζα πολύ σοβαρά. Ο καθένας πιστεύει στις δυνατότητες τού και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω και κάπου άλλου. Μου αρέσει το ισπανικό, το ιταλικό πρωτάθλημα και στην Αγγλία πιστεύω είναι υψηλά τα επίπεδα. Ο καθένας πρέπει να έχει ένα πλάνο στο μυαλό του. Έχω κάποιο στο μυαλό μου, αλλά πρώτα πρέπει να δούμε τι θα γίνει κι μετά θα το σκεφτώ σοβαρά".

- την πρώτη του κλήση στην Εθνική ομάδα των ανδρών
"Ήταν το τέλειο για μένα. Άσχετα αν δεν έπαιξα. Ήταν σημαντικό και μεγάλη εμπειρία για μένα που βρέθηκα στον ίδιο χώρο με αυτά τα παιδιά. Σίγουρα, όταν κανείς μια αρχή θες να τη συνεχίσεις".

- την ανανέωση της συνεργασίας του Εργοτέλη με το Νίκο Καραγεωργίου
"Σίγουρα για να ανανεώσει για 2 χρόνια σημαίνει ότι η διοίκηση τον πιστεύει πάρα πολύ και τον θέλει στην ομάδα της. Είναι υπερπροστατευτικός. Όχι μόνο σε μένα αλλά γενικότερα. Είναι άνθρωπος που σε προσγειώνει και θέλει το καλό σου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: