12 Απριλίου 2009

Μαριχουάνα... στοπ σε νεαρή ηλικία, αποκάλυψε ο Μπολτ

Ο «χρυσός» Ολυμπιονίκης του Πεκίνου στα 100μ., 200μ. και 4Χ100μ., Ουσέιν Μπολτ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κυριακάτικο φύλλο της γερμανικής εφημερίδας «Bild» αποκάλυψε ότι σε νεαρή ηλικία είχε κάνει χρήση μαριχουάνας.

«Στη Τζαμάικα όταν είσαι παιδί μαθαίνεις πως να στρίβεις ένα τέτοιο τσιγάρο. Όλοι έχουν δοκιμάσει μαριχουάνα. Το ίδιο έχω κάνει κι εγώ.

»Στην οικογένειά μου και στους στενούς συγγενείς μου δεν υπάρχει κάποιος που να καπνίζει κι εγώ δεν βρίσκομαι σε χώρους που κάνουν χρήση μαριχουάνας», τόνισε ο «τριπλός» κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ.

Οσον αφορά στις υποψίες που έχουν κάποιοι αναφορικά με τα ρεκόρ του, ο 22άχρονος Τζαμαϊκανός δήλωσε: « Οι άνθρωποι μπορούν να λένε ό,τι θέλουν. Εγώ ξέρω πως είμαι καθαρός. Αυτό μετρά κι όχι αυτό που λένε οι άλλοι.

»Οι επιτυχίες μου οφείλονται στη σκληρή δουλειά. Στην οικογένειά μου, όλα γυρίζουν γύρω από τον αθλητισμό. Έχουμε γονίδια από τη Δυτική Αφρική. Θέλω να γίνω ένας θρύλος. Θέλω να ωθήσω τον στίβο σε νέες διαστάσεις», κατέληξε ο Μπολτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: