6 Μαρτίου 2009

Λέτο: "Θέλω να παραμείνω στον Ολυμπιακό!"


Ο Αργεντινός μέσος του Ολυμπιακού, Σεμπάστιαν Λέτο, μίλησε σε εφημερίδα, για την πορεία του στους Πειραιώτες, τονίζοντας πως επιθυμεί να συνεχίσει στο λιμάνι, από τη στιγμή που θεωρεί, ότι το επεισόδιο με τον προπονητή του, Ερνέστο Βαλβέρδε, ανήκει στο παρελθόν.
Ο νεαρός άσος, μίλησε με τα καλύτερα λόγια, για όλα όσα αντιμετώπισε στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό, τονίζοντας για ακόμα μία φορά, πως θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα του Πειραιά.

Οι δηλώσεις του στη "Sportday":

Σεμπάστιαν, εντέλει υπάρχει ή όχι πρόβλημα με τον προπονητή σου, τον Ερνέστο Βαλβέρδε;

"Όχι. Γιατί να τσακωθώ με τον προπονητή μου; Ενοχλήθηκα έντονα, όταν με έκανε αλλαγή στον αγώνα με τον Πανθρακικό. Κλότσησα ένα μπουκάλι με νερό πάνω στα νεύρα μου. Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Μετά μιλήσαμε με τον mister και διευθετήσαμε το πρόβλημα. Ήταν μόνο μία διαφορά της στιγμής. Τίποτε περισσότερο...".

Ναι, αλλά στην Ελλάδα ειπώθηκε ότι σε μία από τις τελευταίες προπονήσεις, αντάλλαξες βαριές κουβέντες τόσο με τον προπονητή όσο και με τον βοηθό του. Γι' αυτό τέθηκες σε καραντίνα...

"Υπερβολικά πράγματα. Υπήρξε μια στιγμή έντασης, αλλά από την πρώτη στιγμή έδειξα διάθεση μεταμέλειας και πλέον δε θεωρώ ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα μεταξύ μας".

Μέχρι το τέλος του 2008 ήσουν βασικός και αναντικατάστατος. Μετά υπήρξε μια κάμψη στην απόδοσή σου ή είναι δική μου εντύπωση;

"Η αλήθεια είναι αυτή. Το παραδέχομαι. Τον τελευταίο μήνα του περασμένου έτους, ήμουν στα φόρτε μου. Ότι έκανα μου έβγαινε στο γήπεδο. Μετά έπεσα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Γι' αυτό έχασα τη θέση μου στην 11άδα, αλλά θα συνεχίσω να δουλεύω για να επιστρέψω εκεί που είχα μείνει...".

Γνωρίζοντας ότι τον Ιούνιο πρέπει να επιστρέψεις στη Λίβερπουλ και βλέποντας τον εαυτό σου φέτος στον Ολυμπιακό, τι θα ήθελες τελικά να συμβεί στην καριέρα σου;

"Είναι ζήτημα σεβασμού και δεν το κρύβω. Εξαρτώμαι από την απόφαση της Λίβερπουλ. Η ομάδα έχει μονίμως έναν απεσταλμένο για να με βλέπει πώς πηγαίνω. Ο Ράφα (Μπενίτεθ) με παίρνει τηλέφωνο ανά δύο εβδομάδες, για να μαθαίνει νέα σχετικά με το αγωνιστικό μου επίπεδο. Αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο, αλλά επιμένω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω στον Ολυμπιακό...".

Δεν υπάρχουν σχόλια: