13 Νοεμβρίου 2008

Διάψευση Μπασινά για τις φήμες

Σε διάψευση των σημερινών δημοσιευμάτων, τα οποία τον ήθελαν να βρίσκεται στα όρια του, προχώρησε ο Άγγελος Μπασινάς. Ο Έλληνας μέσος υποστήριξε πως σε καμία περίπτωση, δεν σκέφτεται το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τον σύλλογο.
Μάλιστα τα δημοσιεύματα ανέφεραν πως ο Έλληνας μέσος σκεφτόταν ακόμη και να αποχωρήσει από τον σύλλογο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του παίκτη για τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα:
"Με έκπληξη είδα σήμερα στον Τύπο δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι βρίσκομαι στα όρια μου, επιθυμώ να φύγω από την ΑΕΚ και ότι δεν αντέχω τις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπο μου. Η πορεία μου στο ποδόσφαιρο μέχρι σήμερα έχει δείξει ότι διαθέτω ιδιαίτερη αντοχή στα δύσκολα. Η στενοχώρια που νιώθω αφορά αποκλειστικά και μόνο την ομάδα μας και στόχος δικός μου όπως και των συμπαικτών μου είναι να δουλέψουμε για την βελτίωση της απόδοσης μας.
Η φράση «τα πάντα είναι ανοιχτά» είναι δόγμα στη επαγγελματική και προσωπική μου ζωή και σε καμία περίπτωση δεν σχετίζεται με αποφάσεις μου για το μέλλον μου στην ομάδα, τις οποίες έλαβα το καλοκαίρι με απόλυτη συνείδηση. Όσον αφορά στον κόσμο της ομάδας και τις αποδοκιμασίες τόσο προς εμένα όσο και προς τους συμπαίκτες μου θα επαναλάβω τη δήλωση μου πως η ομάδα αυτή τη στιγμή χρειάζεται τον κόσμο στο πλευρό της και όχι απέναντι της.
Υποστήριζα και θα συνεχίσω να το λέω ότι η γκρίνια κάνει μόνο κακό στην ομάδα ειδικά στις δύσκολες στιγμές".

Δεν υπάρχουν σχόλια: