13 Νοεμβρίου 2008

Γ.Διακογιάννης:"Μόνο η Τζούλια λείπει από την Αθλητική Κυριακή..."


Ο Γιάννης Διακογιάννης έχει συνδέσει το όνομά του όσο κανείς άλλο δημοσιογράφος με την Αθλητική Κυριακή.
«Δεν μου αρέσει να μιλάω για συναδέλφους. Δεν το έχω κάνει ποτέ και σίγουρα δεν θα το κάνω τώρα. Τα πράγματα είναι απλά. Ο καθένας πράττει όπως νομίζει. Θεωρώ λάθος να αλληλοκρινόμαστε μεταξύ μας οι δημοσιογράφοι. Η αλήθεια είναι ότι όταν ξεκινήσαμε την Αθλητική Κυριακή, τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Ήμασταν τρεις άνθρωποι συνολικά, που ασχολούμασταν με την εκπομπή και εγώ είχα αναλάβει την παρουσίαση και την δημοσιογραφική κάλυψη. Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί... είναι ότι η Αθλητική Κυριακή είναι η πρώτη εκπομπή στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης που είχε δικό της χορηγό. Τα τσιγάρα Παπαστράτος. Δεν υπήρχε καμία άλλη εκπομπή, μέχρι τότε, που να είχε δικό της χορηγό. Η διάρκεια της Αθλητικής Κυριακής ήταν μία ώρα, σαφώς μικρότερη σε σχέση με τη σημερινή εκδοχή. Για να είμαι ειλικρινής δεν βλέπω πια την εκπομπή. Το μόνο που λείπει είναι να φέρουν την Τζούλια Αλεξανδράτου να μιλήσει για ποδόσφαιρο… Μοιάζει περισσότερο με αθλητικό talk show, παρά με αθλητική εκπομπή, που καλύπτει και παρουσιάζει όλα τα σπορ. Εμείς, χρησιμοποιούσαμε πλάνα από το BBC με highlights από το αγγλικό, το ισπα! νικό και το ιταλικό πρωτάθλημα. Για βαν εξωτερικών μεταδόσεων, ούτε λόγος βέβαια. Δεν νοσταλγώ το παρελθόν και για να είμαι ειλικρινής, με βάση το σημερινό τοπίο στη δημοσιογραφία, δεν ξέρω αν θα επέλεγα και πάλι τον ίδιο κλάδο. Να σας πω την αλήθεια, απολαμβάνω περισσότερο την μουσική εκπομπή που έχω στον Arrena Radio, παρά όταν μου ζητούν να κάνω ένα ποδοσφαιρικό σχόλιο… Όλο τα ίδια και τα ίδια λέμε. Αυτό είναι κάτι που με ενοχλεί και στην τωρινή Αθλητική Κυριακή. Τα θέματα του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ μονοπωλούν την εκπομπή. Νομίζω! ότι από ένα σημείο και μετά, ο κόσμος κουράζεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια: