1 Οκτωβρίου 2009

Ο Ραούλ συνεχίζει να «σπάει» ρεκόρ

Ο Ραούλ Γκονζάλες έχει περάσει ήδη στη σφαίρα των θρύλων της Ρεάλ Μαδρίτης και αποτελεί πλέον την επικεφαλίδα της «ζωντανής ιστορίας» της. Ο 32χρονος επιθετικός συνεχίζει ακάθεκτος να πρωταγωνιστεί με τη φανέλα της μέσα στα γήπεδα και να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Στο χτεσινό παιχνίδι του Τσάμπιονς Λιγκ με τη Μαρσέιγ, όπου πέρασε ως αλλαγή στο 78ο λεπτό στη θέση του Κακά, συμπλήρωσε 709 εμφανίσεις σε επίσημους αγώνες της «βασίλισσας» και ξεπέρασε το ρεκόρ που κατείχε ο Μανουέλ Σαντσίς.

Παράλληλα είναι ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία του συλλόγου με 318 γκολ, ξεπερνώντας το ρεκόρ που κατείχε για δεκαετίες ο μυθικός Αλφρέδο Ντι Στέφανο, είναι πρώτος σκόρερ της Εθνικής Ισπανίας με 44 γκολ (επίσης ξεπέρασε το σχετικό ρεκόρ του Ντι Στέφανο), αλλά και πρώτος σκόρερ στη διοργάνωση του Τσάμπιονς Λιγκ με 65 γκολ.

«Ο στόχος μου όταν αγωνίζομαι δεν είναι να καταρρίπτω ρεκόρ, αλλά να βοηθώ την ομάδα μου να κατακτά τίτλους στο τέλος κάθε χρονιάς. Έχω πολλές προκλήσεις ακόμη μπροστά μου και η δίψα μου παραμένει ίδια με την ημέρα που άρχισα να παίζω ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Ραούλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: