10 Σεπτεμβρίου 2009

Γκούμας: «Τελειώνω την καριέρα μου»

Ο Γιάννης Γκούμας ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του και τόνισε πως η επιθυμία του έγινε πραγματικότητα, μια και ολοκληρώνει την πολύχρονη ποδοσφαιρική του παρουσία, με τελευταίο «σταθμό» τον Παναθηναϊκό.
«Μετά από 17 χρονια στα γήπεδα πήρα την μεγάλη απόφαση να τερματίσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα. Παρά τις προτάσεις, που είχα το καλοκαίρι από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να σταματήσω την καριέρα μου στην ομάδα, που αναδείχθηκα, λάτρεψα και λατρεύω. Ετσι γίνεται και το όνειρό μου πραγματικότητα και ολοκληρώνω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό, για τον οποίο έδωσα τα πάντα όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίστηκα.

Πέρασα ωραίες και άσχημες στιγμές, αλλά το κυριότερο είναι ότι είχα την τύχη και την τιμή να παίξω τόσα χρόνια στον κορυφαίο σύλλογο της Ελλάδας και να διατελέσω αρχηγός της ομάδας, που είναι ύψιστη τιμή για οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή.

Θέλω να πω πρώτα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο του Παναθηναϊκού, για την συμπαράστασή τους όλα αυτά τα χρόνια και να τους πω ότι είμαι πλέον ένας από αυτούς. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω όλες τις διοικήσεις , τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου με τους οποίους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια.

Ακόμα φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ για τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου στην Εθνική ομάδα, με την οποία έζησα την κορυφαία στιγμή, που μπορεί να ζήσει ένας παίκτης με την κατάκτηση του Εuro».

Δεν υπάρχουν σχόλια: