8 Σεπτεμβρίου 2009

Αρχηγός της Σελεσάο: «Μαθαίνω από την κριτική» εξήγησε ο Ζιλμπέρτο Σίλβα

Την χαρά του για το γεγονός ότι θα είναι ο αρχηγός της Βραζιλίας, λόγω της απουσίας του Λούσιο, στο παιχνίδι με την Χιλή, για τα προκριματικά του Μουντιάλ 2010, εξέφρασε σε δηλώσεις του ο Ζιλμπέρτο Σίλβα.
Ο μέσος του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε στην κριτική που έχει δεχτεί κατά καιρούς, ενώ σχολίασε και την σχέση του με τον προπονητή της «σελεσάο», Κάρλος Ντούνγκα.

«Οταν δεν αγωνίζεται ο Λούσιο είμαι αρχηγός. Είμαι πολύ χαρούμενος. Ασφαλώς θα ήταν καλύτερο για την ομάδα να ήταν όλοι οι παίκτες διαθέσιμοι, αλλά είμαι ήρεμος και έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ.

»Στην εθνική ομάδα, ακόμη και αν είσαι παγκόσμιος πρωταθλητής, είσαι υποχρεωμένος να αποδίδεις πάντοτε καλά. Είμαστε διαρκώς σε εγρήγορση, ότι κι αν έχει προηγηθεί. Στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να είσαι χαλαρός», δήλωσε αρχικά ο Ζιλμπέρτο και συνέχισε, αναφερόμενος στην κριτική που έχει δεχτεί κατά καιρούς.

«Προσπαθώ να μαθαίνω από την κριτική που μου γίνεται. Αυτά τα σχόλια που είναι χρήσιμα τα κρατώ και τα υπόλοιπα τα πετώ, έστω και αν κάποια μου προκαλούν δυσαρέσκεια».

Τέλος, σχολίασε και την σχέση του με τον προπονητή της Εθνικής Βραζιλίας, Κάρλος Ντούνγκα: «Η σχέση μου με τον Κάρλος Ντούνγκα ήταν πάντα πολύ καλή. Μου προσφέρει ηρεμία και όταν ο προπονητής σε εμπιστεύεται σου κάνει καλό.

»Φυσικά κάθε προπονητής έχει δυσκολίες στο ξεκίνημά του. Όμως σταδιακά η ομάδα βρίσκει έναν τρόπο παιχνιδιού, στον οποίο όλοι μπορούν να βοηθήσουν».



Gif Banners

Δεν υπάρχουν σχόλια: