24 Σεπτεμβρίου 2009

Δεν ένιωθε καλά τελευταία στον Παναθηναϊκό ο Ίβανσιτς

Αυτό που έψαχνε βρήκε στην Γερμανία και την Μάιντς ο Αντρέας Ιβανσιτς, που σε επτά παιχνίδια της budesliga έχει σημειώσει τρία τέρματα και έχει μοιράσει τέσσερις ασίστ. Ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού, με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της Αυστρίας «laola1.at», τόνισε πως αισθάνεται δικαιωμένος για την επιλογή του, ενώ επεσήμανε πως δεν ένιωθε καλά τους τελευταίους οκτώ μήνες της παραμονής του στο «τριφύλλι».

«Είχε έρθει η ώρα ώστε να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου. Ηρθα στη Μάιντς με σκοπό να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Αισθάνομαι δικαιωμένος για την επιλογή μου, αφού η ομάδα μου τα πάει περίφημα στο πρωτάθλημα. Εδώ με στηρίζουν και πιστεύουν στις δυνατότητες μου, ένα στοιχείο αρκετά σημαντικό για ένα ποδοσφαιριστή. Αντιθέτως, στον Παναθηναϊκό τους τελευταίους οκτώ μήνες δεν ένιωθα καλά» είπε οΙβανσιτς και πρόσθεσε.

«Ολα πάνε πολύ καλά. Ειδικά στα εντός έδρας παιχνίδι προσπαθούμε να παίζουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αυτό μας βοηθά και στα εκτός έδρας ματς. Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Είμαι περήφανος που μπορώ να βοηθήσω την ομάδα μου με τα γκολ και τις ασίστ μου και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που έχουμε κατακτήσει μέχρι στιγμής τόσους βαθμούς. Αυτή η επιτυχία μου, σημαίνει πολλά για μένα. Μπήκα γρήγορα στην ομάδα και με υποδέχτηκαν πολύ καλά. Πηγαίνουμε καλά γιατί δουλεύουμε ως σύνολο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: