7 Σεπτεμβρίου 2009

Έξαλλος ο Σισέ με τη ρατσιστική επίθεση που δέχθηκε!

Εξοργισμένος ήταν ο Τζιμπρίλ Σισέ με τη ρατσιστική επίθεση που δέχτηκε στο φιλικό με τον Ολυμπιακό Βόλου. Μάλιστα ο Γαλλος δεν δίστασε να πει ότι αν ήξερε πως θα υπήρχαν ρατσιστικές συμπεριφορές εναντίον του δεν θα ερχόταν στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό...
«Εγώ δεν ήρθα στην Ελλάδα για να μου κάνουν ρατσιστική επίθεση και να μου φωνάζουν 'ουγκ ουγκ'» είπε χαρακτηριστικά.

«Πρώτη φορά στην καριέρα μού μου φέρονται έτσι. Εγώ δεν ήρθα στην Ελλάδα για να μου κάνουν ρατσιστική επίθεση και να μου φωνάζουν 'ουγκ ουγκ' όποτε έπιανα την μπάλα στα πόδια μου. Αν το ήξερα αυτό, δεν θα ερχόμουν!

»Αυτό που έγινε δεν πρόκειται να το αφήσω να περάσει έτσι. Είναι απαράδεκτο και δεν μπορώ να πιστέψω ότι μου συνέβη. Από ένα σημείο και μετά δεν είχα μυαλό για το παιχνίδι.

»Θόλωσα από αυτά που άκουγα. Από τα πρώτα λεπτά, όποτε έπιανα την μπάλα στα πόδια μου κάποιοι από ένα συγκεκριμένο σημείο της εξέδρας μου φώναζαν 'ουγκ ουγκ'.

»Το είπα στον διαιτητή και μου είπε ότι θα βγει ανακοίνωση από τα μεγάφωνα. Ανακοίνωση δεν ξέρω αν βγήκε, αλλά αυτοί συνέχισαν. Στο γκολ που βάλαμε τρελάθηκα και πήγα μπροστά τους και τους έκανα να σωπάσουν.

»Συνέχισαν τα ίδια, μου πέταξαν μπουκάλια και δεν άντεξα και τους πέταξα ένα. Δεν μπορώ να ηρεμήσω, μόνο που το σκέφτομαι τρελαίνομαι», ήταν τα λόγια του Σισέ μετά το τέλος του ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου.

Ο Γάλλος επιθετικός ήταν τόσο εκνευρισμένος με αυτά που έζησε στο γήπεδο που σκέφτηκε να κάνει επίσημη καταγγελία στην UEFA για ρατσιστική συμπεριφορά εναντίον του, κάτι πάντως που δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Υπενθυμίζουμε πως σύμφωνα με την τελευταία ντιρεκτίβα της Ομοσπονδίας, αν υποπέσει στην αντίληψη του διαιτητή ρατσιστική συμπεριφορά, οφείλει να διακόψει το ματς και να γίνουν συστάσεις από τα μεγάφωνα.

Αν αυτό δεν έχει αποτέλεσμα, ο διαιτητής διακόπτει το ματς για 5-10 λεπτά, στέλνοντας τις δύο ομάδες στα αποδυτήρια και γίνονται πάλι συστάσεις από τα μεγάφωνα. Σε περίπτωση που το ματς ξαναρχίσει και οι ρατσιστικές συμπεριφορές από την εξέδρα συνεχιστούν, τότε ο διαιτητής είναι υποχρεωμένος να διακόψει οριστικά το ματς...

Σε ενδεχόμενη λοιπόν προσφυγή του Σισέ στην UEFA, εξαιτίας της ευαισθησίας που έχει η ευρωπαϊκή ομοσπονδία σε τέτοια ζητήματα, η χώρα μας κινδυνεύει με σοβαρές κυρώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: