7 Ιουλίου 2009

Ντρογκμπά: "Θέλω πρωτιά στην Ευρώπη!"

Ο Ντιντιέ Ντρογμπά μπορεί να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ανθρώπων της Τσέλσι στο πρωτάθλημα ωστόσο στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις το ένα γκολ διαδέχεται το άλλο.
Ο ίδιος με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα goal.com επισήμανε πως όνειρο του είναι να σηκώσει στον ουρανό την κούπα του Champions League και πιστεύει ότι αυτή τη φορά οι λονδρέζοι θα τα καταφέρουν.
Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε πολλές τιμές και να κατακτήσουμε το Championw League. Φτάσαμε κοντά παλαιότερα και δεν υπάρχει λόγος που να μην μπορέσουμε να τα καταφέρουμε την επόμενη φορά. Να είσαι κάτοχος του Champions League είναι πολύ μεγάλη τιμή".
Αξίζει να τονιστεί ότι ο Ιβοριανός άσος έχει τιμωρηθεί με ποινή τεσσάρων αγωνιστικών από την επόμενη κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση λόγω της απρεπούς συμπεριφοράς του στον αγώνα με την Μπαρτσελόνα. Η συγκεκριμένη κατακριτέα ενέργεια προκάλεσε αντιδράσεις στην κοινή γνώμη και στα μέσα ενημέρωσης.

Ο ίδιος σχολίασε επί του θέματος: Ξέρω ότι μου ασκήθηκε κριτική στο παρελθόν. Η συμπεριφορά μου με ενοχλεί πάρα πολύ διότι δεν ήταν σωστή. Αλλά με τη βοήθεια των συμπαικτών μου και του τεχνικού επιτελείου θα συγκεντρωθώ στο παιχνίδι μου κια στο πως θα συνεισφέρω την επόμενη χρονιά. Τώρα νιώθω ακόμα πιο άνετα στην Τσέλσι".

Πρόσθεσε ακόμα ότι: "Θα εκτίσω την ποινή μου και μετά από την ολοκλήρωση της θα επιστρέψω δριμύτερος. Είμαι πολύ περήφανος που ανήκω σε μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και παρέμεινα στην ομάδα και ελπίζω να συνεχίσω να επιλέγομαι".

Τέλος συμπλήρωσε σχετικά με την νοοτροπία της ομάδας: "Ξέρουμε πως πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα παιχνίδια και πώς να έχουμε τον έλεγχο. Ακόμα και αν χάνουμε μπορούμε να επιστρέψουμε. Είναι πολύ σημαντικό για μας να έχουμε αυτοεκτίμηση και εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας εφόσον να θέλουμε να διεκδικήσουμε όλα τα τρόπαια. Ξέρω ότι αυτή η ομάδα είναι δυνατή και είμαι χαρούμενος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: