6 Ιουλίου 2009

Ο Μάτος θέλει να μείνει και δηλώνει έτοιμος...

Το όνομά του έχει συμπεριληφθεί στους υπό παραχώρηση ποδοσφαιριστές, ωστόσο ο ίδιος είναι αποφασισμένος να μείνει και να... ριζώσει στον Παναθηναϊκό.
Ο Μαρσέλο Μάτος δηλώνει έτοιμος να κερδίσει ξανά θέση βασικού στο Τριφύλλι, παρά το γεγονός ότι στη θέση του ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα μεγάλος.

«Είναι καλό να υπάρχουν πολλοί καλοί ποδοσφαιριστές. Δίνουν περισσότερες επιλογές στον προπονητή και αυτός αποφασίζει ποιοι θα είναι κάθε φορά στο αρχικό σχήμα και ποιοι θα βοηθήσουν ως αλλαγή. Όλοι θα πρέπει να βοηθήσουν προς αυτό το σκοπό', σχολίασε ο Βραζιλιάνος, που πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στο φιλικό με τη Γιουνγκ Μπόις και συνέχισε:

«Την περασμένη σεζόν, από την αρχή προσπάθησα να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή. Είχα και κάποιους τραυματισμούς και μου στέρησαν το δικαίωμα να παίξω σε περισσότερα παιχνίδια. Οι ποδοσφαιριστές πρέπει πάντα μέσα από τις προπονήσεις και τους αγώνες να προσπαθούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του προπονητή τους. Εγώ αυτό έκανα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω».

Αναφορικά με την έντονη φημολογία που έχει αναπτυχθεί σχετικά με το μέλλον του στο Τριφύλλι, ο Βραζιλιάνος μέσος σχολίασε: «Εγώ είμαι πολύ ήρεμος μέσα μου. Είμαι στον Παναθηναϊκό και θέλω να παίζω για τον Παναθηναϊκό. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί στο μέλλον, αλλά εγώ αισθάνομαι πολύ καλά στην ομάδα. Θέλω να μείνω στον Παναθηναϊκό και θα συνεχίσω να δουλεύω στις προπονήσεις για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου».


Gif Banners

Δεν υπάρχουν σχόλια: