10 Ιουλίου 2009

Φιλομένο: "Πρωτάθλημα; Γιατί όχι;"

Ψηλά τοποθετεί τον πήχη για τον φετινό ΠΑΟΚ ο Λούσιο Φιλομένο. Ο αργεντινός άσος του Δικεφάλου ξεκαθάρισε πως οι φιλοδοξίες της ομάδας του φτάνουν έως και την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Παράλληλα, στάθηκε στη μεγάλη συμμετοχή που έχει ο κόσμος και καθρεφτίζεται από τη μέχρι τώρα διάθεση των διαρκείας.

"Ο ΠΑΟΚ έχει πολύ δυνατή ομάδα. Ολα από εκεί και πέρα είναι μέσα στο μυαλό μας. Εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε καλύτερο. Κανείς δεν ξέρει τι θα βγει στο τέλος. Γιατί όχι, λοιπόν, να μην πάρουμε το πρωτάθλημα;", σχολίασε χαρακτηριστικά ο 29άχρονος επιθετικός και στη συνέχεια αναφέρθηκε στις προσωπικές του φιλοδοξίες: "Εγώ ήρθα στον ΠΑΟΚ για να δουλέψω σκληρά και να θυσιαστώ για την ομάδα. Αυτό όμως νομίζω ότι κάνει και κάθε άλλος παίκτης του ΠΑΟΚ. Θα κάνω ό,τι μπορώ για τον ΠΑΟΚ! Είμαι εδώ για να δουλέψω και πάνω απ’ όλα είναι ο ΠΑΟΚ. Μακάρι να μπορέσω να παίξω όλα τα παιχνίδια, αλλά αυτό δεν εξαρτάται μόνο από μένα. Αυτό που ξέρω και θα κάνω σίγουρα εγώ είναι να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό καθημερινά για την ομάδα".

Σε ό,τι αφορά τους οπαδούς του Δικεφάλου, ο Φιλομένο φέρνει στο μυαλό του τις... σκηνές λατρείας που επικράτησαν στην "πρώτη" της ομάδας και παραδέχεται πως "...δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου! Πρώτη φορά ένιωσα τέτοιο συναίσθημα στην καριέρα μου. Ήταν εκπληκτικό. Ένιωσα δέος με αυτό τον κόσμο. Η Τούμπα είναι ένα φοβερό γήπεδο! Θα πρέπει να είμαστε δυνατοί στην έδρα μας. Πλέον για να πάρουμε πρωτάθλημα θα πρέπει να κερδίσουμε κάθε ματς στην έδρα μας. Είναι σημείο – κλειδί για να φτάσουμε και πάλι ψηλά. Και πρέπει να καθαρίζουμε πρωτίστως τα θεωρητικά εύκολα ματς. Για να κερδίσεις τον τίτλο πρέπει πρώτα να κερδίσεις όλα τα μικρά ματς και μετά να κερδίσεις και τα ντέρμπι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: