21 Ιουλίου 2009

"Μπλε" ως το 2012 o Μαλουντά

Την μπλε φανέλα θα φοράει ως το 2012 ο Φλοράν Μαλουντά, ο οποίος την Τρίτη (21/07) υπέγραψε την επέκταση του συμβολαίου του με την Τσέσλι. Η συμφωνία για την ανανέωση είχε επιτευχθεί νωρίτερα, αλλά είχε μείνει η υπογραφή του γάλλου για την ολοκλήρωση.
"Συμφωνήσαμε στη διάρκεια των διακοπών μου και υπέγραψα τώρα που επέστρεψα. Είμαι πραγματικά χαρούμενος γιατί δείχνει την αμοιβαία εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εμένα και το σύλλογο. Για εμένα είναι σαν το ξεκίνημα της ιστορίας", δήλωσε ο Μαλουντά στην ιστοσελίδα της Τσέλσι και πρόσθεσε:

"Τους τελευταίους έξι μήνες ειδικά αισθάνομαι υπέροχα. Συν το γεγονός ότι κερδίσαμε έναν τίτλο, το οποίο ήταν πολύ σημαντικό για εμένα. Αισθάνομαι πραγματικά καλά και θα φανεί και στο γήπεδο. ελπίζω να κατακτήσουμε περισσότερους τίτλους".

Ο Μαλουντά μίλησε και για την εκτίμηση που τρέφει για το πρόσωπο του νέου του προπονητή, Κάρλο Ατσελότι, αλλά και για τη νέα θέση στην οποία καλείται να αγωνιστεί: "Χάρηκα όταν το άκουσα. Τον σέβομαι πολύ. Για εμένα είναι μία καλή ευκαιρία και πιστεύω σε αυτόν.

Αυτή τη χρονιά θέλει να δοκιμάσει το νέο σύστημα με ρόμβο και πρέπει να προσαρμοστώ. Είναι ένας διαφορετικός ρόλος για εμένα αλλά αυτό είναι κομμάτι του παιχνιδιού μου. μπορώ να αγωνιστώ σε πολλές θέσεις και έχω αγωνιστεί εκεί κάποιες φορές στη Λιόν, όταν υπήρχαν τραυματισμοί. Αλλά και στην εθνική ομάδα της Γαλλίας έχω αγωνιστεί πολλές φορές σε αυτή την θέση".

Δεν υπάρχουν σχόλια: