7 Ιουνίου 2009

«Θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό» παραδέχεται ο Μαρέσκα

Ακόμα ένας παίκτης της Σεβίλης έχει προστεθεί στην μεταγραφική λίστα του Ολυμπιακού μετά τον Ιβιτσα Ντραγκουτίνοβιτς. Πρόκειται για τον Ενζο Μαρέσκα που αγωνίζεται στην μεσαία γραμμή. Μάλιστα, ο Ιταλός δήλωσε πως θέλει να αγωνιστεί στους πρωταθλητές Ελλάδας και ότι ελπίζει στην παργαμτοποίηση της μεταγραφής του. Δεν ξεκαθάρισε ωστόσο, αν έχει δεχθεί πρόταση από τους «ερυθρόλευκους».
«Γνωρίζω το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού και με τιμά γιατί πρόκειται για έναν μεγάλο σύλλογο της Ευρώπης. Δεν κρύβω ότι και εγώ θα ήθελα να συνεργαστώ στον Ολυμπιακό. Και μακάρι να γίνει η μεταγραφή. Πραγματικά θέλω πολύ να έρθω στον Ολυμπιακό και να κάνω πρωταθλητισμό και να αγωνιστώ στο Champions League. Άλλωστε ξέρω την Ελλάδα γιατί έρχομαι συχνά για διακοπές» τόνισε στην εφημερίδα Φως των Σπορ ο Μαρέσκα.
Και πρόσθεσε:
«Δεν εξαρτάται από μένα όμως γιατί έχω ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο. Ο Ολυμπιακός θα πρέπει να απευθυνθεί στην ομάδα μου με την οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν μπορώ να πω αν έχω μιλήσει με κάποιον από τον Ολυμπιακό. Ρωτήστε την ελληνική ομάδα να έχει κάνει κάτι με εμένα ή με τη Σεβίλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: