27 Ιουνίου 2009

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ρήτρα στο συμβόλαιο του Σισέ, να μην πάει στον Ολυμπιακό!


Την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη μετά την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό παραχώρησε ο Τζιμπρίλ Σισέ σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του. Ο γάλλος άσος δήλωσε σίγουρος πως η επιλογή να αγωνιστεί στην Ελλάδα ήταν η καλύτερη για την καριέρα του, καθώς πιστεύει πως ο Παναθηναϊκός θα αποτελέσει για αυτόν... διαβατήριο για την Εθνική Γαλλίας και το Μουντιάλ του 2010.

Ολοκληρη η συνέντευξη Σισέ στον ραδιοφωνικό σταθμό "RMC" της Γαλλίας: :

Αυτό το βήμα σου, Τζιμπρίλ, με χαροποιεί. Εζησα εκεί και η Ελλάδα είναι ένα πολιτισμένο περιβάλλον, που σου ταιριάζει. Ενα περιβάλλον που μπορεί να σε κάνει να αισθανθείς άνετα και να βγάλεις τον καλύτερό σου εαυτό. Απλώς μην τολμήσεις ποτέ να αναφέρεις το όνομα του Ολυμπιακού που είναι ο εχθρός του Παναθηναϊκού, γιατί μπορεί να μπλέξεις...

"Είμαι ήδη πολύ καλά. Πρόλαβα να καταλάβω τι γίνεται εδώ από την υποδοχή στο αεροδρόμιο. Το γεγονός ότι μαζεύτηκε 3.000 κόσμος για να με δεχθεί ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Με έκανε να αισθανθώ πολύ όμορφα. Θυμάμαι ότι είχα ζήσει κάτι αντίστοιχο, όταν πριν από δύο χρόνια είχα επισκεφτεί την Αφρική, αλλά όχι από τόσα πολλά άτομα. Ηταν πολύ όμορφα. Μου άρεσε. Με εντυπωσίασε".

Είδαμε από τις φωτογραφίες ότι υπήρχαν κάποια πανό με συνθήματα εναντίον του Ολυμπιακού και πως σου έλεγαν ότι πρέπει να τους νικήσεις...

"Εντάξει, πρέπει να προσαρμοστώ κι εγώ στις νέες συνθήκες και να μάθω αυτά τα νέα πράγματα. Είναι εντάξει. Δεν έχω πρόβλημα. Μου αρέσουν οι αντιπαλότητες, μου αρέσει να υπάρχει πάθος στους οπαδούς. Δεν έχω πρόβλημα με κάτι τέτοια".

Ξέρουμε ότι πολλές ομάδες σε ήθελαν καιρό. Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πεις τώρα θα πάω εκεί, στην Ελλάδα;

"Υπήρχε εδώ και καιρό το ενδιαφέρον της Τότεναμ. Δεν υπήρξε επίσημη πρόταση από την αγγλική ομάδα, αλλά απλές συζητήσεις. Μου είπαν να περιμένω, διότι έπρεπε να πουλήσουν πρώτα δυο-τρεις παίκτες, ούτως ώστε να βρουν τα χρήματα για να με αποκτήσουν. Από την άλλη, ο Παναθηναϊκός με ήθελε και μου είχε έτοιμη μια πολύ καλή πρόταση, η οποία κάλυπτε τις απαιτήσεις μου".

Εχουμε την αίσθηση ότι όλα έγιναν πολύ γρήγορα και πως συμφώνησες εντελώς ξαφνικά με τον Παναθηναϊκό.

"Ναι, όντως έγιναν πολύ γρήγορα, αλλά έπρεπε να συζητήσουμε πολλά πράγματα, ώστε να βρούμε την τέλεια συμφωνία. Υπήρχαν μερικά εμπόδια, τα οποία τα διευθέτησα εγώ προσωπικά και τώρα είμαι έτοιμος να ζήσω μία υπέροχη εμπειρία, εγώ και η οικογένειά μου".

Προφανώς υπάρχει και το αγωνιστικό κομμάτι...

"Αυτό είναι σίγουρο. Μιλάμε για μία ομάδα που μου προσφέρει τη δυνατότητα να παίζω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ηρθα για να παίξω στο Champions League. Αυτός είναι ο κύριος στόχος μου, αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει και ο προκριματικός γύρος. Στόχος μου είναι να πάρω και το πρωτάθλημα. Ο Παναθηναϊκός και η Ελλάδα είναι μία νέα πρόκληση για μένα σε όλα τα επίπεδα".

Η επιστροφή του Νικολά Ανελκά στην εθνική ομάδα μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο για σένα;

"Ναι, φυσικά. Ο Νίκο είναι ένας παίκτης που σέβομαι απόλυτα και εκτιμώ όσα έχει κάνει στην καριέρα του. Φυσικά και αυτό μπορεί να λειτουργήσει ως έμπνευση και κίνητρο για μένα. Ξέρω ότι η εθνική ομάδα είναι μερικές φορές ένα κλειστό γκρουπ, το οποίο έχει κάποια δομή συγκεκριμένων παικτών. Θα προσπαθήσω όμως. Με 20 - 25 γκολ τη φετινή χρονιά πιστεύω ότι θα τραβήξω το βλέμμα του προπονητή. Επίσης υπάρχει το Τσάμπιονς Λιγκ, το οποίο...





μπορεί να μου προσφέρει ένα επιπλέον τρόπο να δείξω τι μπορώ να κάνω. Υπάρχει και το Μουντιάλ. Είμαι πεινασμένος να παίξω σε μία τέτοια διοργάνωση".

Από πλευράς των νέων σου συμπαικτών, τι γνωρίζεις;

"Είδα βίντεο με παιχνίδια του Παναθηναϊκού στο τζετ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου προς την Ελλάδα και διαπίστωσα ότι πρόκειται για μια ομάδα που παίζει καλό, όμορφο, στρωτό ποδόσφαιρο, κυκλοφορεί την μπάλα και έχει ποιότητα στο παιχνίδι της. Ξέρω ότι υπάρχει ο Καραγκούνης. Ενας πραγματικά σπουδαίος χειριστής της μπάλας, που του αρέσει να δημιουργεί φάσεις. Παίζει με καρδιά, με πολύ πάθος και έχει κλάση στο παιχνίδι του. Υπάρχει επίσης ο Σεντρίκ Καντέ, μόλις υπέγραψαν τον Λέτο, απέκτησαν ένα Ελληνα διεθνή παίκτη που έπαιζε στην Μπενφίκα".

Από αυτά που είδες στο βίντεο, ποιος πιστεύεις ότι θα συνεργάζεται καλύτερα μαζί σου; Ποιος θα σου βγάζει τις πάσες για να σκοράρεις;

"Ο Καραγκούνης. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Βλέπει γήπεδο και έχει αίσθηση του παιχνιδιού. Εχει παίξει σε διεθνές επίπεδο, όπως και ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, ο οποίος έχει κάνει καριέρα στην Αρσεναλ και την εθνική Βραζιλίας. Επομένως πιστεύω ότι έχουμε τους παίκτες για να κάνουμε μεγάλα πράγματα".

Υπέγραψες τετραετές συμβόλαιο στον Παναθηναϊκό. Πιστεύεις ότι θα κλείσεις εκεί την καριέρα σου;

"Δεν ξέρω. Είναι νωρίς ακόμα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως θα δώσω το 100% του εαυτού μου φέτος για τον Παναθηναϊκό".

Υπάρχουν κάποιοι που ακόμα αμφισβητούν το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης... Πιστεύουν ότι πέρυσι δεν έδειξες 100% έτοιμος.

"Είναι αλήθεια πως το θέμα της φυσικής κατάστασης είναι πολύ σημαντικό. Εγώ λέω πως είμαι 100% έτοιμος. Εχω ξεπεράσει όλους τους τραυματισμούς μου και νιώθω απόλυτα δυνατός. Ισως αυτό πέρυσι να έβγαινε από το στυλ παιχνιδιού της Σάντερλαντ. Επαιζαν με πολλές μεγάλες μπαλιές, κάτι που δεν μου αρέσει. Δεν μου ταιριάζει. Είμαι εδώ. Είμαι δυνατός. Θα σας το δείξω σε όλους αυτή τη σεζόν".

Δεν υπήρχε κάποιο τετ α τετ, κάποια συζήτηση που να σε κάνει να μείνεις στη Μαρσέιγ;

"Ναι, υπήρξε κάτι, αλλά μου δόθηκε η εντύπωση ότι δεν ήμουν αρεστός εκεί. Νομίζω ότι η Μαρσέιγ ποτέ δεν ήταν φαβορί για να αποτελέσει την επιλογή μου. Ο Παπ Ντιούφ (πρώην πρόεδρος) μου είχε πει ότι θα έκανε προσπάθεια να με κρατήσει, αλλά δεν έμεινε στη θέση του. Ηταν πολύ δύσκολο να μείνω. Ισως να υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν ότι έκανα τη λάθος επιλογή. Εγώ θα πω ότι πήρα την απόφαση με τα δικά μου κριτήρια και δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν".

Είναι αλήθεια ότι υπάρχει όρος στο συμβόλαιό σου να μην πας στον Ολυμπιακό;

"Ναι, ναι! Υπάρχει τέτοιος όρος. Ξέρεις, υπάρχουν κι άλλες τέτοιες... περίεργες, ίσως κι αστείες, ρήτρες στο συμβόλαιό μου, τις οποίες όμως δεν μπορώ να σας πω".


Δεν υπάρχουν σχόλια: