13 Ιουνίου 2009

Δεν θέλει να επιστρέψει στην Ελλάδα ο Λυμπερόπουλος

Ο Νίκος Λυμπερόπουλος δεν θα ήθελε να... αναγκαστεί να αγωνισθεί ξανά στο ελληνικό πρωτάθλημα, όπως δηλώνει στο «Κ» της Καθημερινής, καθώς εκτιμά ότι η συμμετοχή του στην bundesliga τον έχει αναζοωγονήσει με αποτέλεσμα να έχει τη δυνατότητα να παίξει σε υψηλό επίπεδο για ακόμα δύο χρόνια.

Στην αρχή ο Έλληνας διεθνής μίλησε για την κατάσταση στην Bundesliga, χαρακτηρίζοντας την πιο ανταγωνιστική από την ελληνική Super League:

«Στη Γερμανία υπάρχουν ποιοτικές ομάδες, που δημιουργούν πλήθος ευκαιριών στα 90 λεπτά. Αλλά και οι λεγόμενες μικρότερες ομάδες δεν κρύβονται και βγαίνουν μπροστά. Είναι πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα».

Για τον Παναθηναϊκό είπε:

«Έχω ακόμα μέχρι και σήμερα φίλους από την θητεία μου στον Παναθηναϊκό. Με εκτιμάνε. Υπήρχαν οι μεγάλες στιγμές. Οι πορείες στην Ευρώπη... ζούσαμε κάτι πρωτόγνωρο. Τα χρόνια μου στον Παναθηναϊκό ήταν ένα σχολείο, είναι η ομάδα που με καθιέρωσε».

Και για την ΑΕΚ:

«Το 2003 έφτασα κοντά στο να φύγω στο εξωτερικό. Ήταν μια-δυο περιπτώσεις που δεν είχαν όμως θετική κατάληξη. Τελείωνε και η μεταγραφική περίοδος. Υπήρχε το ενδιαφέρον της ΑΕΚ. Δεν ήθελα να το ρισκάρω λοιπόν και πήγα στην ΑΕΚ.

» Η επέκταση του συμβολαίου μου ήταν μια εκκρεμότητα από το προηγούμενο καλοκαίρι, όταν η μεταγραφή μου στη Νυρεμβέργη δεν ολοκληρώθηκε. Τότε ο πρόεδρος μού είπε ότι εκείνος θέλει να κλείσω την καριέρα μου στην ΑΕΚ με επέκταση συμβολαίου. Έως εδώ όλα καλά. Δεν έγινε όμως και τελικά λύσαμε την συνεργασία μας. Στην τελευταία μας συνάντηση ήμουν ξεκάθαρος με τον πρόεδρο. Έδειξα τι πραγματικά επιθυμώ. Ή θα γινόταν αυτό ή θα ερχόταν το τέλος».

Ο Λυμπερόπουλος ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί να αγωνιστεί και πάλι στο ελληνικό πρωτάθλημα:

«Δεν θα ήθελα να αναγκαστώ να αγωνιστώ ξανά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Νομίζω ότι προσπάθησα 15 χρόνια να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Δεν έχω τραυματισμούς, ζω κάτι διαφορετικό που με έχει αναζωογονήσει, μπορώ να παίξω άλλα δυο χρόνια σε καλό επίπεδο».

Τέλος, μίλησε και για τα σχέδια του όταν θα κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια:

«Μεγάλη μου αγάπη είναι η 'Μαύρη θύελλα' (Καλαμάτα). Την αισθάνομαι σπίτι μου. Θα ήθελα πολύ να την δω στην πρώτη κατηγορία όπως την άφησα ως παίκτης. Ξέρω τις δυνατότητες που έχει και έχει το μεσσηνιακό ποδόσφαιρο. Αν υπήρχε ένας άνθρωπος που λατρεύει την ομάδα και δίνει το κεφάλαιο, θα ήμουν στο πλάι του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: