8 Οκτωβρίου 2009

Ρ. Κάρλος: «Επιστρέφω τζάμπα στην Ρεάλ!»

Διατεθειμένος να επιστρέψει στη Ρεάλ Μαδρίτης ακόμη και... τζάμπα είναι ο Ρομπέρτο Κάρλος. Ετσι τουλάχιστον τονίζει ο ίδιος, μέσωσυνέντευξής του που δημοσιεύεται σήμερα στην «AS».
Ο Βραζιλιάνος αριστερός οπισθοφύλακας αγωνίστηκε στη «βασίλισσα» το διάστημα 1996-2007 και έγινε είδωλο από τους φιλάθλους της ομάδας, ωστόσο αποχώρησε μετά την κατάκτηση τεσσάρων πρωταθλημάτων Ισπανίας και τριών Τσάμπιονς Λιγκ, ύστερα από τη διαμάχη που είχε με τον τότε αθλητικό διευθυντή (και άλλοτε συμπαίκτη του), Πέτζα Μιγιάτοβιτς.

Ο 36χρονος άσος συνέχισε την καριέρα του στη Φενερμπαχτσέ, ωστόσο ξεκαθάρισε στην ισπανική εφημερίδα ότι τον Δεκέμβριο σκοπεύει να φύγει από την Κωνσταντινούπολη. «Είμαι εδώ στη Μαδρίτη για να δείξω στη νέα σύζυγό μου, τη Μαριάνα, την πόλη όπου ήμουν πραγματικά χαρούμενος. Περιμένουμε παιδί, αυτό θα είναι το όγδοο παιδί μου» τόνισε χαρακτηριστικά ο Ρομπέρτο Κάρλος, ο οποίος στη συνέχεια επιβεβαίωσε την απόφασή του να φύγει από την Τουρκία σε δύο μήνες: «Είμαι 36 ετών, μου απομένουν δύο χρόνια ποδοσφαίρου και θα ήθελα να επιστρέψω στη Βραζιλία και να παίξω για κάποια ομάδα εκεί. Πραγματικά μου λείπει το σπίτι μου, η οικογένειά μου, η πατρίδα μου».

Συνεχίζοντας, ο έμπειρος αμυντικός υπογράμμισε ότι «υπάρχει άλλη μια δυνατότητα: Θα ήμουν προετοιμασμένος να παίξω έξι μήνες στη Ρεάλ δωρεάν, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο. Πέρασα θαυμάσια χρόνια στη Μαδρίτη, κατακτώντας τα πάντα, και τη θεωρώ σπίτι μου».

Ερωτηθείς για το σχέδιο του προέδρου της Ρεάλ, Φλορεντίνο Πέρεθ, να φέρει τα άλλοτε «αστέρια» του συλλόγου πίσω στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» (σ.σ. έχει ήδη επιστρέψει ο Ζινεντίν Ζιντάν, ο οποίος ασκεί καθήκοντα αθλητικού συμβούλου), ο Ρομπέρτο Κάρλος απάντησε ότι «είναι πολύ σημαντικό για μένα να επιστρέψω στη Ρεάλ Μαδρίτης. Θα προτιμούσα να το κάνω ως παίκτης, αλλά, εάν αυτό δεν είναι δυνατό, τότε θα ήθελα να δουλέψω εδώ με τις ομάδες νέων, διδάσκοντάς τους ό,τι ξέρω».

Τέλος, μίλησε και για την τωρινή ομάδα των «μερένγκες», το πιο ακριβό σύνολο στην ιστορία του ποδοσφαίρου, και επισήμανε ότι είναι «σπουδαία, παρά την κυριακάτικη ήττα απέναντι στη Σεβίλη. Πρέπει να αναγνωρίσετε ότι η Σεβίλη έχει 4 ή 5 παίκτες πολύ υψηλού επιπέδου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: