28 Σεπτεμβρίου 2009

Μπάγιεβιτς: «Χτυπάτε εμένα, όχι τους παίκτες»

Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς ήταν ξεκάθαρος στη συνέντευξη Τύπου. Κάλυψε απόλυτα τους παίκτες της ΑΕΚ και ανέλαβε αυτός όλη την ευθύνη για τη σημερινή ήττα από τον Παναθηναϊκό, ως συνέχεια αυτής από τον Ολυμπιακό.
«Αφήστε τους παίκτες, εγώ είμαι εδώ, αν θέλετε, χτυπάτε εμένα», τόνισε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, επεσήμανε ότι αν δεν υπάρχει υπομονή από κανέναν για να δώσει χρόνο στην ομάδα, τότε «είμαι εδώ για όλα και αυτό πηγαίνει και στη διοίκηση και στον κόσμο», αφήνοντας ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι όποιος θέλει, μπορεί να τον διώξει!

Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου του τεχνικού της «Ενωσης»:

Για το αν ήταν η χειρότερη εμφάνιση της ΑΕΚ: «Δεν συμφωνώ ότι ήταν η χειρότερη εμφάνιση. Η αλήθεια είναι ότι μετά από δύο ντέρμπι, θέλαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω σε αυτά τα δύο παιχνίδια, έχοντας αλλάξει πολλούς παίκτες. Τώρα, είναι δύσκολο να πούμε κάτι που θα ευχαριστήσει τον κόσμο. Ημασταν καλύτεροι από τους αντιπάλους μας και στα δύο παιχνίδια. Απλά σήμερα δεν έγινε κάτι πάρα πολύ καλό από τη δική μας πλευρά. Πληρώσαμε τα δικά μας λάθη και στα δύο παιχνίδια και δεν αξιοποιήσαμε τις ευκαιρίες μας. Ημασταν χειρότεροι σε σχέση με τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, αλλα ο αντίπαλος έπαιξε διαφορετικά από ό,τι ο Ολυμπιακός.

Μπορεί να πει κάποιος ότι θα ήταν καλύτερα αν μπορούσαμε να παίζουμε εμείς περισσότερο πίσω και να βρούμε χώρους για να βγούμε στην αντεπίθεση. Εμείς όμως πήγαμε από την αρχή πάνω στον αντίπαλο για να κάνουμε ευκαιρίες. Δεν είχαμε ουσία, ενώ 2-3 παίκτες ήταν διαφορετικοί από ό,τι έπρεπε. Παίζει ρόλο και η κούραση. Δεν προσπαθώ να βρω δικαιολογία. Πρώτος είμαι εγώ και είμαι έτοιμος για όλα. Αυτή τη στιγμή να αφήσουμε τους παίκτες, που ακούνε αυτά που ακούνε από εμένα, γιατί δεν σταματάμε. Αν κάποιος νομίζει κάτι άλλο, που να είναι υπεύθυνος στη διοίκηση, στα χέρια τους είναι όλα. Απλά δεν είναι τόσο εύκολο να κάνουμε τόσο γρήγορα αυτά που έχω πει από την αρχή για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Είμαστε πίσω βαθμολογικά. Όμως είναι ακόμα 5η αγωνιστική και υπάρχει χρόνος. Τώρα, αν θα ρωτήσετε αν θα είμαστε καλύτεροι ή πιο αποτελεσματικοί, θα σας πω ναι».

Για το αν έχει παράπονα από συγκεκριμένους παίκτες, για τη νοοτροπία τους, όπως για παράδειγμα τον Σκόκο: «Εχω παράπονα απ’ όλους. Σήμερα δεν ήμασταν όμως όσο άσχημοι νομίζουν όλοι. Αλλά θα μπορούσαμε να είμαστε και καλύτεροι. Κάποιοι τα έδωσαν όλα και κάποιοι άλλοι, όπως ο Σκόκο που είπατε... αλλά δεν πρέπει να τα λέμε αυτά εδώ, πρέπει να τα λέμε στα αποδυτήρια. Δεν μας χρειάζονται οι εφημερίδες. Αν θέλετε, να χτυπάτε εμένα. Να αφήσετε τους παίκτες ήσυχους. Εγώ είμαι πρώτος υπεύθυνος. Αν νομίζουν στη διοίκηση ότι πρέπει να γίνει κάτι, εγώ τι θα πω; Όχι;»

Για την απουσία ευκαιριών και την τύχη που δεν είχε η ΑΕΚ και αν υπάρχει έλειμμα προσωπικότητας στην ομάδα, αν λείπει ο παίκτης-ηγέτης: «Προσπαθήσαμε, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, γιατί ο αντίπαλος ήταν πίσω και δεν είχαμε χώρο. Είχαμε κατοχή μπάλας αλλά δεν κάναμε τίποτα. Και ο Παναθηναϊκός δεν έκανε τίποτα, αλλά κέρδισε. Εκμεταλλεύθηκε ένα λάθος μας και κέρδισε, ενώ εμείς δεν εκμεταλλευθήκαμε κανένα δικό του. Δεν είχαμε τύχη σε αυτά τα δύο παιχνίδια, η οποία πάντα χρειάζεται. Ο Μπάγεβιτς δεν ψάχνει τύχη, η οποία όμως χρειάζεται στο ποδόσφαιρο».

Για τα παράπονα του κόσμου, τα «λαϊκά δικαστήρια», τις δύο κακές εμφανίσεις στα ντέρμπι και τη δύσκολη συνέχεια: «Εγώ είπα ότι κάναμε ένα παιχνίδι καλό και ότι στο δεύτερο παιχνίδι δεν ήμασταν τόσο κακοί, αλλά ούτε τόσο καλοί όπως με τον Ολυμπιακό. Ο κόσμος φωνάζει δίκαια και διαμαρτύρεται γιατί παίξαμε με δύο αντιπάλους που θέλαμε πολύ να κερδίσουμε και εμείς και ο κόσμος. Μερικοί ζούνε για νίκη σε αυτά τα δύο ματς και μετά δεν κοιτάνε καθόλου. Εγώ δε συμφωνώ. Συνεχίζουμε όπως τώρα, παίζουμε με την Μπενφίκα που είναι από τις καλύτερες ομάδες και μετά ακολουθεί η Ξάνθη. Θα προσπαθήσουμε πάλι, έχουμε χρόνο. Τώρα να σας πω συγκεκριμένα τι θα κάνω...».

Για το αν έχει επιδράσει το άγχος: «Κάπου υπάρχει θόλωμα. Θα προσπαθήσουμε όμως. Είχαμε και πριν αυτό το πρόβλημα. Αν δεν μπορέσουμε να τα ξεπεράσουμε, δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο. Ποτέ δεν ξέρεις πως είναι τα πράγματα στα αποδυτήρια».

Για το τι εννοούσε πριν με το ότι αυτός είναι εδώ και ότι αυτό είναι μήνυμα για τη διοίκηση: «Εγώ άρχισα να λέω για τον κόσμο που δεν είναι ευχαριστημένος. Ποτέ δεν ξέρεις πώς είναι τα πράγματα. Τα παίρνω όλα πάνω μου, αφήστε τους παίκτες. Αυτό είναι και για τη διοίκηση και για τον κόσμο και για όλα. Γιατί δεν καταλαβαίνετε; Απλά είναι... δεν χρειάζεται να τα καταλαβαίνετε όλα. Αφήστε τους άλλους, πάρτε εμένα. Αν μπορείτε να περιμένετε ακόμα, εντάξει, αν δεν μπορείτε...».

Για το επιθετικό πρόβλημα: «Ξέρω τι λέτε και τι θέλετε. Θέλετε να βγω προς τα έξω και να πω αυτά που θέλετε. Δεν θα το κάνω. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ονόματα και να εκφράσω παράπονα τι μου λείπει και τι δε μου λείπει. Αυτό θες να ακούσεις;»

Για το αν θα μπορούσαν να βοηθήσουν Τζιμπούρ, Εντίνιο και αν μπορούσε να χειριστεί διαφορετικά το θέμα τους: «Τι να πω για τον Εντίνιο; Οτι αν ήταν εδώ και οι δύο θα νικούσαμε; Βάλτε σε μένα όλη την ευθύνη. Το είπα τότε και για τους δύο τι είναι και πώς είναι. Είστε σίγουρος ότι αν τους είχαμε εδώ σήμερα θα νικούσαμε; Αν έτσι νομίζετε εσείς, γράψτε λοιπόν ότι λείπουν οι Τζιμπούρ και Εντίνιο. Είπα ότι και οι δύο είναι καλοί παίκτες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: