2 Αυγούστου 2009

«Θα αγωνιστώ ξανά στην F1» δηλώνει ο Φελίπε Μάσα


Την πρώτη του συνέντευξη μετά το ατύχημα που παραλίγο να κοστίσει τη ζωή του παραχώρησε ο Φελίπε Μάσα στη βρετανική εφημερίδα «News Of The World», στην οποία ο Βραζιλιάνος δήλωσε μεταξύ άλλων πως θέλει να αγωνιστεί ξανά στη Formula 1.

«Ήμουν πολύ άτυχος που μου συνέβη ένα τέτοιο ατύχημα, αλλά γνωρίζω πως είμαι τυχερός πως ζω. Δεν θυμάμαι τίποτα, αλλά θα αγωνιστώ ξανά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο «πιλότος» της Ferrari.

Όσον αφορά για τις πρώτες στιγμές, όταν συνήλθε στο νοσοκομείο, είπε: «Όταν ανέκτησα τις αισθήσεις μου δεν ήξερα γιατί βρισκόμουν στο νοσοκομείο και ρωτούσα να μάθω τι είχε συμβεί.

»Προσπάθησα να βγάλω όλα τα σωληνάκια που μου είχαν βάλει, ο αδερφός μου με σταμάτησε και τσακωθήκαμε.

»Είχα την εντύπωση πως έτρεχα εγώ και όταν συνήλθα δεν μπορούσα να το πιστέψω όταν μου είπαν πως ο Λιούις Χάμιλτον νίκησε και ο Κίμι Ράικονεν ήταν δεύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: