10 Αυγούστου 2009

Τεν Κάτε: «Άλλοι αποφασίζουν, όχι εγώ!»


Αίσθηση προκάλεσε η δήλωση του Χενκ Τεν Κάτε, ότι άλλοι αποφασίζουν και όχι ο ίδιος για τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού. Ερωτηθείς μετά το φιλικό με την Χόνβεντ για το αν θα παραμείνει στην ομάδα ο Φίλιππος Δάρλας, ο Ολλανδός προπονητής είπε: «Έκανε καλό παιχνίδι, αλλά μην με ρωτάτε αν θα παραμείνει. Κάποιοι άλλοι αποφασίζουν, όχι εγώ!"
Ο Τεν Κάτε αναφέρθηκε επίσης ονομαστικά στους Νίνη και Μαχλελή: «Αυτά τα παιχνίδια γίνονται για παιδιά όπως ο Νίνης, ο Πετρόπουλος και ο Μαχλελής προκειμένου να παίρνουν εμπειρίες. Ο Νίνης είναι νέος και έχει ακόμα πολλά να μάθει. Έχει όμως την ποιότητα για να κερδίσει τη θέση του στον Παναθηναϊκό. Ο Μαχλελής ήταν εξαιρετικός στο πρώτο ημίχρονο, όμως στη συνέχεια κουράστηκε. Το ίδιο και αυτός, έχει δρόμο μπροστά του. Αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι 18. Ούτε δίπλωμα δεν έχει ακόμα».

Από την πλευρά του ο Δάρλας, τόνισε: «Εγώ θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Τα μηνύματα στέλνονται στο γήπεδο, όχι με δηλώσεις. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να διεκδικήσω τη θέση μου στον Παναθηναϊκό».

Ο σκόρερ Σεμπαστιάν Λέτο δεν έκρυψε την ικανοποίηση του: «Είμαι χαρούμενος που πέτυχα το πρώτο γκολ. Είναι καλό για μένα που παίζω, αφού έτσι θα είμαι απόλυτα έτοιμος όσο πιο γρήγορα γίνεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια: