21 Αυγούστου 2009

Γκαλέτι: "Μπορούν να κερδίσουν χωρίς εμένα"

Την πεποίθηση πως οι συμπαίκτες του μπορούν να πάρουν το διπλό στο ΟΑΚΑ απέναντι στην ΑΕΚ και να ξεκινήσουν νικηφόρα στο νέο πρωτάθλημα, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Λουτσιάνο Γκαλέτι.
Ο Αργεντινός άσος, δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής καθώς αποβλήθηκε στον περσινό τελικό του κυπέλλου απέναντι στους κιτρινόμαυρους, όμως, όπως σημειώνει ο Ολυμπιακός μπορεί και χωρίς την συνδρομή του ίδιου να πάρει το τρίποντο."Το γεγονός ότι δεν μπορώ να παίξω στο ντέρμπι με ενοχλεί πολύ, γιατί αυτά τα παιχνίδια είναι που περιμένει κάθε παίκτης.... Είναι ματς που αξίζεις να παίζεις. Θα ήθελα πολύ να μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα, αλλά δυστυχώς μετά την αποβολή μου στον τελικό του κυπέλλου δεν θα έχω αυτή την δυνατόητα. Είναι κρίμα και είμαι πολύ στεναχωρημένος για εκείνη την κάρτα. Ο Ολυμπιακός δεν είναι μόνο ο Γκαλέτι. Στο παιχνίδι με την ΑΕΚ θέλουμε να κάνουμε καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα και να πάρουμε τη νίκη. Η ομάδα έχει σπουδαίους παίκτες, οι οποίοι έχουν την ποιότητα και τις δυνατότητες να το καταφέρουν. Μπορούν να κερδίσουν χωρίς εμένα. Υπάρχουν λύσεις και ο προπονητής ξέρει καλύτερα απ' τον καθένα τι πρέπει να κάνει. Πιστεύω ότι μπορούμε να φύγουμε από το ΟΑΚΑ με τη νίκη. Μην ξεχνάτε ότι είμαστε πρωταθλητές".

Δεν υπάρχουν σχόλια: