29 Αυγούστου 2009

Μάτος: «Έφυγα από το σπίτι μου»!


Σαν σπίτι του θεωρούσε την οικογένεια του Παναθηναϊκού ο Μαρσέλο Μάτος και όπως είναι λογικό η γεύση που του μένει από την Ελλάδα είναι γλυκόπικρη.
Ο Βραζιλιάνος μέσος ήξερε ότι μπορούσε να προσφέρει στους «πράσινους», «πονούσε» για την ομάδα, αλλά πλέον ήρθε ο καιρός- μετά από απόφαση του Τεν Κάτε- να αποχωρήσει. Ο ίδιος μίλησε στην εφημερίδα «Derby News» και ξεκαθάρισε πως: «Οι δρόμοι μας μπορούν να ξανασυναντηθούν σύντομα»!

«Φεύγω από το ένα σπίτι μου και πηγαίνω στο άλλο (σ.σ. δανεικός στην Κορίνθιανς)., στο οποίο είμαι σίγουρος ότι θα με υποδεχτούν ζεστά. Έτσι αισθάνομαι τον Παναθηναϊκό και την Κορίνθιανς, τα δύο σπίτια μου. Δεν είμαι ευτυχισμένος που φεύγω από τον Παναθηναϊκό. Ειδικά έτσι με τα όνειρα που είχα όταν ήρθα και την θέληση που διέθετα να μείνω και να προσφέρω στην ομάδα. Όμως έτσι όπως εξελίχθηκε η κατάσταση, δεν είχα άλλη επιλογή από το να φύγω», τόνισε αρχικά ο 26χρονος άσος και συνέχισε αναφερόμενος στην σχέση του με τον Τεν Κάτε:

«Δεν μπορώ να βρω χαρακτηρισμό για τη σχέση μου. Ποτέ δεν τσακωθήκαμε, ποτέ δεν μου είπε άσχημα λόγια. Πάντα σε μένα μίλαγε με τα καλύτερα. Ήταν φανερό με τον τρόπο του ότι δεν με υπολόγιζε», για να καταλήξει σχολιάζοντας το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο «τριφύλλι»: «Έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό, αλλά αν δεν αλλάξουν κάπως τα πράγματα είναι αδύνατο να μείνω εδώ και να προσφέρω. Βέβαια, κανείς δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον. Οι δρόμοι μας μπορούν να ξανασυναντηθούν σύντομα. Ούτε για μια στιγμή δεν μετανιώνω. Χαίρομαι που επέλεξα να μείνω στον Παναθηναϊκό και να μην πάω στην Πόρτσμουθ. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλη ομάδα και αξίζει το σεβασμό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: