11 Αυγούστου 2009

Μαραντόνα: "Πιο εύκολα βρίσκω τον Ομπάμα από τον... Μέσι"


Ο Ντιέγκο Μαραντόνα έδωσε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της παγκόσμιας ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας (Fifa.com) και "φρόντισε" να δώσει για μία ακόμα φορά "ειδήσεις" με τα λεγόμενά του.

Ο "Πίμπε Ντ'Όρο" μίλησε μεταξύ άλλων για το όνειρό του να συναντήσει τον Νέλσον Μαντέλα ("ελπίζω να γίνει αυτό πριν τα ματς της τελικής φάσης στη Νότια Αφρική") αλλά και να κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο με την Αργεντινή ως προπονητής μετά από αυτό του 1986 που ήταν παίκτης, ενώ χαρακτηριστικές ήταν οι αναφορές του για τον Φιντέλ Κάστρο, τον Λιονέλ Μέσι αλλά και για αρκετούς από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς συλλόγους.

"Προπονώ τους παίκτες της Εθνικής Αργεντινής εδώ και εννέα μήνες όμως τους έχω δει μόνο 1,5 μήνα, συνεπώς προσπαθώ να μην τους κουράζω: έρχονται από μεγάλα ταξίδια, οι προπονήσεις είναι πολύ χαλαρές.

Προσπαθώ να περνάω τις ιδέες μου και να μεταφέρω τη θέλησή μου για νίκη. Για να προκριθούμε στα τελικά του Μουντιάλ είναι καθοριστικό το ματς με τη Βραζιλία (5 Σεπτέμβρη).

Όταν μετά πάμε στη Νότια Αφρική, θα έχω ένα μήνα στη διάθεσή μου για να προετοιμάσω όσο το δυνατόν καλύτερα τους παίκτες μου: ξέρω πως να κερδίζω ένα Μουντιάλ και θα τους κάνω να καταλάβουν ότι ένας μήνας θυσιών δεν είναι τίποτα μπροστά σε μία ολόκληρη ζωή, εάν στο τέλος φιλήσεις εκείνο το τρόπαιο".

"Εξαιρετικοί Αγουέρο και Μιλίτο"
Το τελευταίο διάστημα, ο ομοσπονδιακός τεχνικός της "αλμπισελέστε" μπόρεσε να δει πολλά φιλικά προετοιμασίας, με τις ευρωπαϊκές ομάδες να παίρνουν μέρος σε τουρνουά στη Βόρεια Αμερική, με τον ίδιο να έχει ήδη αποκρυσταλλωμένη άποψη.

"Η Ίντερ είναι πάντα δυνατή, η Μίλαν αντίθετα υποφέρει. Η Ρεάλ θα αλλάξει πολύ με τον Κακά, αν και δεν ξέρω γιατί δεν χρησιμοποιείται ο Γκάγκο. Είδα τη Γιούβε του φίλου μου Τσίρο Φεράρα: κλασική ιταλική ομάδα, όλο κατενάτσιο και η μπάλα συνέχεια στον Ντελ Πιέρο.

Από τους δικούς μας μου αρέσαν πολύ οι Μιλίτο και Αγουέρο, είναι σε εξαιρετική φόρμα. Ο Μέσι; Δεν τον έχω δει το τελευταίο διάστημα, προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί του τηλεφωνικά κάθε τόσο όμως το να μιλήσεις μαζί του είναι δυσκολότερο από το να μιλήσεις με τον Ομπάμα".

"Ούτε ο Πάπας το χάρισμα του Φιντέλ..."
Φυσικά, συζήτηση με τον Μαραντόνα που να μην έχει αναφορά στον αγαπημένο του πολιτικό ηγέτη, Φιντέλ Κάστρο, δεν θα μπορούσε να γίνει, με τον "Ντιεγκίτο" να αναφέρει χαρακτηριστικά:

"Μία φορά του εξήγησα πως χτυπάμε τα πέναλτι: εάν κινηθώ πριν τον τερματοφύλακα, αυτός αποκρούει. Εάν κινηθεί πρώτα αυτός, τον στέλνω από την άλλη πλευρά.

Φέραμε μία μπάλα και δοκιμάσαμε στο δικό του στάδιο: είναι προφανές πως σκόραρα όμως υποσχέθηκε ότι θα έκανε προπόνηση και ότι όλα θα του φαίνονταν πιο εύκολα την επόμενη φορά.

Στη συνέχεια μιλήσαμε επτά ώρες στη σειρά για πολιτική με πάρα πολλά διασκεδαστικά ανέκδοτα: είναι ένας ζωντανός θρύλος, κανείς δεν έχει το χάρισμά του, ούτε καν ο Πάπας".


Δεν υπάρχουν σχόλια: