2 Αυγούστου 2009

Μαρκ Γκονζάλες: «Είμαι καλά στην Μπέτις».Διέψευσε ότι θέλει να φύγει από την ομάδα ο Χιλιανός


Χαρούμενος και πλήρης νιώθει στην Μπέτις ο Μαρκ Γκονζάλες. Ο Χιλιανός αριστερός χαφ, στόχος του Ολυμπιακού, αλλά και της Φενέρμπαχτσε, διέψευσε όσα ακούγονται για επιθυμία του να αποχωρήσει από την ομάδα της Ανδαλουσίας μετά τον υποβιβασμό στη Σεγούνδα Ντιβιζιόν.
Ο Χιλιανός, μιλώντας στην ιστοσελίδα “Sky Sports”, δήλωσε: «Είμαι μια χαρά στη Ισπανία και δεν πρόκειται να μου αποσπάσουν την προσοχή όσα γράφονται για μένα. Είμαι παίκτης της Μπέτις και δεν ανησυχώ για το τι πρόκειται να γίνει. Δουλεύω σκληρά για να είμαι έτοιμος, ενόψει της νέας σεζόν, ότι έχει σχέση με μεταγραφή το χειρίζεται ο ατζέντης μου».


Για τους φετινούς στόχους της ομάδας του σημείωσε: «Δεν παίξαμε καλά τη χρονιά που μας πέρασε, με αποτέλεσμα να υποβιβαστούμε. Τώρα, πρέπει να συγκεντρωθούμε στα παιχνίδια της δεύτερης κατηγορίας, για να μπορέσουμε να ανέβουμε στην Primera Division το συντομότερο δυνατόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: