28 Ιουλίου 2009

ΑΡΗΣ: Αμπρέου: «Με νοοτροπία πρωταθλητή»


Οι προπονήσεις του Άρη επί ιταλικού εδάφους συνεχίζονται και ο Σεμπαστιάν Αμπρέου ήταν ο παίκτης που εκπροσώπησε τους «κίτρινους» στην καθιερωμένη αλλά και πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στους εκπροσώπους του Τύπου που βρίσκονται στο Σαν Βιτζίλιο, παρακολουθώντας την προετοιμασία.

Ο Ουρουγουανός άσος δεν έκρυψε τη μεγάλη του αγάπη για τη Νασιονάλ, δηλώνοντας «η μισή καρδιά μου ανήκει στη Νασιονάλ και η άλλη μισή στην εθνική Ουρουγουάης». Ακόμη, αποκάλυψε πως υπήρξε πρόταση και από άλλη ομάδα του ελληνικού πρωταθλήματος, ωστόσο ο ίδιος κράτησε το λόγο του και ως παίκτης των «κίτρινων» πλέον εκφράζει τους προσωπικούς του στόχους για τη φετινή πορεία της ομάδας: «Όταν ένας ποδοσφαιριστής πηγαίνει σε μια ομάδα, έχει ως στόχο να κατακτήσει τίτλους. Δεν ήρθαμε ως περαστικοί στον Άρη. Ήρθαμε για να αφήσουμε το όνομα μας γραμμένο στην ιστορία του συλλόγου. Και οι δύο (σ.σ. αναφερόμενος στον Γκρασιάν), έχουμε νιώσει την γλύκα του να κατακτάς πρωτάθλημα. Αυτή την νοοτροπία, θα επιδιώξουμε να την μεταφέρουμε και στην υπόλοιπη ομάδα. Να δώσουμε στους αντιπάλους μας να καταλάβουν από την πρώτη αγωνιστική, ότι ο Άρης κατεβαίνει στο πρωτάθλημα για να πρωταγωνιστήσει. Το να υποσχεθείς στον κόσμο κάποιο τίτλο, δεν είναι σωστό. Αυτό που είναι σωστό να υποσχεθείς, είναι ότι θα τα δώσεις όλα για όλα για να υλοποιήσεις τον στόχο».

Ερωτηθείς για το περσινό πρόβλημα του Άρη στο σκοράρισμα και στην ετοιμότητα του να βοηθήσει σ’ αυτό, δήλωσε: «Το γκολ είναι θέμα συνολικής λειτουργίας. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να γίνουμε ομάδα. Αν λειτουργούμε σωστά, είμαι έτοιμος να κάνω τις ευκαιρίες γκολ». Ενώ για τη συνεργασία του με τους Μαζίνιο και Ντονάτο, ανέφερε: «Είναι τιμή μου που θα συνεργαστώ μαζί τους. Είμαι έτοιμος να ρουφήξω από τις εμπειρίες τους. Με τον Μαζίνιο μάλιστα βρεθήκαμε αντίπαλοι όταν αγωνίζονταν στη Θέλτα».

Οι συχνές αλλαγές ομάδων στην καριέρα του Ουρουγουανού επιθετικού δικαιολογημένα έφεραν τη σχετική ερώτηση των δημοσιογράφων, με τον ποδοσφαιριστή να δηλώνει: «Δεν θα έλεγα ότι είναι επιλογή. Δόξα τον Θεό, κάθε αγωνιστική περιόδο τα πηγαίνω καλά και για αυτό τον λόγο υπάρχουν προτάσεις. Μου αρέσει να πειραματίζομαι και να βάζω στοιχήματα με τον εαυτό μου. Γενικά μου αρέσουν οι προκλήσεις στη ζωή μου. Ωστόσο, συν τις άλλοις, καμιά απο τις ομάδες που αγωνίστηκα δεν κινήθηκε για την αγορά μου. Τις περισσότερες φορές αγωνιζόμουν με την μορφή δανεισμού σε κάποιο σύλλογο. Αν με αγόραζε κάποια εξ αυτών, δεν θα είχα κανένα απολυτώς πρόβλημα να κάτσω και δύο και τρία χρόνια. Πάντως σε όποια ομάδα και αν πήγαινα, κίνητρο δεν ήταν τα χρήματα. Πρώτα κοιτούσα το πρότζεκτ του συλλόγου, το αν έχει καλό ρόστερ, ο προπονητής».

Έχοντας ζήσει σημαντικά ντέρμπι στην αγωνιστική του καριέρα, το μεγάλο απόκτημα των κιτρίνων, φάνηκε απόλυτα ενημερωμένος για το μεγάλο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης αλλά και έτοιμος να κερδίσει το ποδοσφαιρικό στοίχημα απέναντι στον αιώνιο αντίπαλο, όπου εκτός των άλλων αγωνίζεται και ο φίλος του Πάμπλο Γκαρσία: «Εχω πάρει πληροφορίες ότι μπορεί να συγκριθεί με το Νασιονάλ - Πενιαρόλ, το Μπόκα - Ρίβερ, το Ουρουγουάη - Αργεντινή. Πρόκειται για "clasico" με κεφαλαία. Θα μπούμε στο γήπεδο για να κερδίσουμε. Οσο για τον Πάμπλο, μετά τα 90’ θα είναι πάλι φίλος».

Όπως ήταν φυσικό το ενδιαφέρον στράφηκε επίσης γύρω από το παρατσούκλι που τον συνοδεύει, με τον Σεμπαστιάν Αμπρέου να αποκαλύπτει «στη Σαν Λορέντζο, όταν ήμουν 19 ετών, επειδή ήμουν το πειραχτήρι. Γενικά είμαι χαρούμενος άνθρωπος και στην αρχή μου κόλλησαν το "Locito". Με τα χρόνια προέκυψε το "Loco". Μου άρεσε και δεν είχα λόγο να μην το αποδεχθώ».

Φιλική αλλαγή…

Μια μέρα παράταση πήρε ο αρχικά προγραμματισμένος για σήμερα (28/07) φιλικός αγώνας με τη Λιβόρνο στη Βαλνταόρα. Η ιταλική ομάδα, λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων της, εν όψει του φιλικού της με το Κόμο, ζήτησε από τους ανθρώπους του Άρη τη μεταφορά του μεταξύ τους αγώνα για την Τετάρτη (29/07, 18:00 ώρα Ελλάδος). Αυτό ωστόσο έχει ως συνέπεια και τη μετάθεση του φιλικού που είχαν προγραμματίσει οι κίτρινοι με την Τορίνο. Έτσι, αντί Παρασκευής (30/07), η ομάδα του Ιομάρ Μαζίνιο θα ταξιδέψει τελικά στο Ροβερέτο το Σάββατο (1/08).

Δεν υπάρχουν σχόλια: