13 Ιουλίου 2009

Μπαρικέλο: “Η ομάδα μου φταίει που έχασα”


Σε κλάματα ξέσπασε μετά το τέλος του γερμανικού Γκραν Πρι ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο Βραζιλιάνος ήθελε όσο τίποτα μία νίκη μετά από πέντε σχεδόν χρόνια (τελευταία στις 26 Σεπτεμβρίου 2004 στην Κίνα). Έτσι, δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί και κατηγόρησε την ομάδα του Brawn GP για την ήττα στο Νίρμπουργκρινγκ.
Η αλήθεια είναι πως έχει ένα δίκιο, αφού η στρατηγική των τριών πιτ στοπ αποδείχθηκε καταστροφική, ενώ έγινε και ένα παιδαριώδες λάθος κατά τον τελευταίο του ανεφοδιασμό.
Εμφανώς πικραμένος ο πρώην πιλότος της Ferrari, τόνισε: «Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω όρεξη να μιλήσω με κανέναν. Θα ήθελα απλά να μπω σε ένα αεροπλάνο και να φύγω. Ότι και να μου πουν θα είναι μόνο λόγια. Οι άνθρωποι έδειξαν σε όλον τον κόσμο πώς μπορείς να χάσεις έναν αγώνα. Όλη η τακτική ήταν λάθος από την αρχή, είμαι τρομερά απογοητευμένος. Δεν υποστηρίζω ότι ευνοήθηκε κάποιος άλλος, απλά έγινε μια επίδειξη του πως χάνεται ένας αγώνας».

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της ομάδας Ρος Μπρον, θέλησε να ρίξει τους τόνους. Ο Βρετανός σχολίασε ότι ήταν απλά ένας κακός αγώνας και τίποτα παραπάνω.

Click here now for your Free Bet

Δεν υπάρχουν σχόλια: