18 Ιουλίου 2009

Έκι Γκονζάλες: «Θα ήθελα να παίξω για τον Μπάγεβιτς»


Θετικός στο να αγωνιστεί με τη φανέλα της ΑΕΚ εμφανίστηκε σε συνέντευξή του ο Έκι Γκονζάλες. Ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού, για τον οποίο πάντως δεν επιβεβαιώνει τίποτα η «Ένωση» μίλησε με τα καλύτερα λογια για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις εξελίξεις στην πρώην ομάδα του.
Ο Αργεντινός επιτελικός μέσος δήλωσε για το φημολογούμενο ενδιαφέρον της ΑΕΚ: «Κάποιος μου τηλεφώνησε και μου είπε για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ, αλλά δε θέλω να πω ποιος. Γνωρίζω τον Λύσανδρο Γεωργαμλή, αλλά δε με πήρε εκείνος τηλέφωνο. Μου έχουν πει για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, είναι προπονητής νικητής. Θα ήθελα να παίξω για εκείνον. Δεν υπάρχει κάτι επίσημο από την ΑΕΚ».

Ένας από τους λόγους που μπορεί να τον έφερναν στον "δικέφαλο", είναι η ίδια η ζωή στην Ελλάδα: «Μου έλειψε η Ελλάδα. Και στην οικογένειά μου έλειψε η χώρα σας. Πάντα περνούσαμε καλά εκεί. Δεν ξέρω ακόμη τι θα κάνω. Θα το σκεφτώ και θα αποφασίσω. Μόλις την Κυριακή ολοκληρώθηκαν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις μου και θα περιμένω να δω τι θα κάνω. Προς το παρόν δε δεσμεύομαι με συμβόλαιο, είμαι ελεύθερος».

Όσο για τον Παναθηναϊκό, υπογράμμισε: «Δε μαθαίνω πολλά για τον Παναθηναϊκό. Ξέρω ότι ο Λέτο πήγε εκεί. Τόσο εκείνος, όσο και ο Κατσουράνης είναι πολύ καλοί παίκτες. Ήξερα ότι πέρυσι ήρθε στη διοίκηση ο κ.Πατέρας, ενώ και ο Γιάννης Βαρδινογιάννης παραμένει στον σύλλογο. Όσο για τον κ. Τεν Κάτε, δεν έχω να πω κάτι. Δεν έχω συνεργαστεί μαζί του και δεν τον γνωρίζω. Εγώ είχα πολύ καλές στιγμές με την ομάδα. Κρατάω την αγάπη του κόσμου και την κατάκτηση του νταμπλ. Το να παίξω σε άλλη ομάδα είναι μέσα στο ποδόσφαιρο, είμαστε επαγγελματίες».

Σχετικά με τη σεζόν με τη φανέλα της Ροζάριο, όταν είχε πρόβλημα με τον πρόεδρο και τον προπονητή: «Είχα κάποια προβλήματα με τη διοίκηση. Όλα λύθηκαν όταν άλλαξε ο πρόεδρος. Όταν έφυγα από την Ελλάδα ήθελα να γυρίσω στη Ροζάριο. Είχα κάποιους μικροτραυματισμούς αυτή την περίοδο, μυικούς, αλλά τώρα είμαι καλύτερα από ποτέ. Έκανα καλή χρονιά με τη Ροζάριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: