21 Ιουλίου 2009

Χαλκιάς: "Ονειρεύομαι έναν ΠΑΟΚ πιο μεγάλο..."

Στην Ολλανδία ο Φερνάντο Σάντος... χτίζει τον ΠΑΟΚ της νέας σεζόν, με τις απαιτήσεις του κόσμου να είναι αυξημένες μετά την περσινή πετυχημένη σεζόν.
Ο αρχηγός του Δικεφάλου, Κώστας Χαλκιάς, μίλησε για τους στόχους του στους εκπροσώπους του Τύπου που παρακολουθούν από κοντά την προετοιμασία και τόνισε πως «..θέλω να κατακτήσω τίτλους με τον ΠΑΟΚ και να πάω στο Μουντιάλ με την Εθνική».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κώστα Χαλκιά:

Τι σημαίνει για εσένα να είσαι αρχηγός στον ΠΑΟΚ;

'Πιστεύω ότι όλοι μέσα στο γήπεδο θα πρέπει να έχουμε αρχηγική παρουσία. Από εκεί και πέρα, μας επέλεξαν η διοίκηση και ο προπονητής επειδή έχουμε μεγαλύτερο βάρος και είμαστε πιο έμπειροι. Για εμένα βέβαια είναι μεγάλη τιμή να είμαι αρχηγός στον ΠΑΟΚ'.

Ο πήχης έχει μπει αρκετά ψηλά μετά την περσινή πορεία;

'Πράγματι. Αυτό που όλοι θέλουμε είναι να σταθεροποιηθούμε εκεί ψηλά. Να κάνουμε πρωταθλητισμό, δηλαδή, και να διατηρήσουμε τις γερές βάσεις που πέρυσι βάλαμε ως ομάδα. Αυτό βέβαια δεν είναι εύκολο. Εξάλλου φέτος υπάρχουν μεγαλύτερες και περισσότερες υποχρεώσεις. Εχουμε και την Ευρώπη. Θέλει μεγάλη προσοχή απ' όλους μας, αν και εμένα μου αρέσει πολύ να έχουμε πολλές τέτοιες προκλήσεις'.

Κώστα, ο ΠΑΟΚ έχει βασικό κορμό στον οποίο συμμετέχεις. Για τους άλλους παίκτες της ομάδας είναι πολύ δύσκολο να πάρουν θέση βασικού;

'Αν κάποιοι δεν άξιζαν να παίζουν στον ΠΑΟΚ δεν θα ήταν εδώ. Ολοι αξίζουμε. Χρήσιμος θα είναι κι αυτός που θα παίξει 30 παιχνίδια και αυτός που θα παίξει ένα. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να έχει έναν κορμό επειδή θεωρώ ότι και οι πολλές αλλαγές γίνονται για τις εντυπώσεις και όχι για την ουσία'.

Σε μία συνέντευξή σου είπες ότι είσαι θετικός σε μία επέκταση του συμβολαίου σου. Τι έγινε με αυτή την υπόθεση;

'Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση. Επιθυμία μου είναι να συνεχίσω για αρκετά χρόνια στον ΠΑΟΚ και πραγματικά έχω βάλει συγκεκριμένους στόχους για τον εαυτό μου σε σχέση και με τον ΠΑΟΚ και με την Εθνική. Ολα αυτά, όμως, δεν εξαρτώνται μόνο από εμένα'.

Ποιοι είναι αυτοί οι στόχοι;

'Πάντα με άριστα το 10 προσπαθώ για κάτι καλύτερο. Θέλω το μέγιστο με τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό είναι οι τίτλοι. Φυσικά και το πρωτάθλημα. Είναι επιθυμία μου για το μέλλον, όπως βέβαια και η συμμετοχή μου στο Μουντιάλ με την Εθνική'.

Θέλεις να σχολιάσεις τη συνεργασία του ΠΑΟΚ με τον Βασίλη Γκαγκάτση, τον οποίο κι εσύ γνωρίζεις πολύ καλά;

'Αυτός ο άνθρωπος αγάπησε πολύ την Εθνική μας και είναι πάντα κοντά. Οπως είναι κοντά στον Ελληνα ποδοσφαιριστή γενικά. Εχει πάρα πολύ καλές σχέσεις και γνωριμίες εντός και εκτός Ελλάδας, αγαπάει το ποδόσφαιρο και νομίζω ότι είναι καλοδεχούμενος στον ΠΑΟΚ'.

Κώστα, πώς θα επιλυθεί το πρόβλημα των κόκκινων καρτών στην ομάδα;

'Είναι προσωπικό θέμα του καθενός. Ολοι κάνουμε λάθη μέσα στο παιχνίδι, αυτός όμως που παίρνει κόκκινη δημιουργώντας εντυπώσεις και ζημιώνοντας και την ομάδα είναι αδικαιολόγητος. Μερικές φορές στο παιχνίδι πράγματι τρελαίνεσαι και μπορείς να κάνεις ένα λάθος. Οταν όμως το ξανακάνεις, τότε δημιουργείς πρόβλημα στην ομάδα και το προφίλ της. Προσωπικά δυσαρεστούμαι και μ' εκείνους οι οποίοι χειροκροτούν τέτοιες απερίσκεπτες ενέργειες'.

Ποια πλεονεκτήματα δίνει στον ΠΑΟΚ η τρίτη συνεχής χρονιά του Σάντος;

'Καταρχάς, να πάρει βραβείο ο ΠΑΟΚ γι' αυτό. Εγώ πρώτη φορά στην καριέρα μου είμαι σε ομάδα που έχει προπονητή για τρία χρόνια. Είναι θετικό για τον ΠΑΟΚ γιατί ξέρει να συμπεριφέρεται στους παίκτες, γιατί ξέρει την ομάδα και τους στόχους της. Ολες οι μεγάλες ομάδες έτσι χτίζονται, αν και οι πάντες από το αποτέλεσμα κρίνονται'.

Δεν υπάρχουν σχόλια: