11 Ιουλίου 2009

Μπελούτσι:"Δεν ήθελα να φύγω"

Ο Φερνάντο Μπελούτσι παραχώρησε συνέντευξη στην οποία μίλησε για τον ενάμιση χρόνο που βρέθηκε στον Ολυμπιακό, αναφέρθηκε στην μεταγραφή του στην Πόρτο, ενώ έκανε ειδική μνεία στην διοίκηση και στον κόσμο των ερυθρολεύκων.
Μόνο καλά λόγια είχε να πει ο Φερνάντο Μπελούτσι για την πρώην πλέον ομάδα του, λίγο μετά την μεταγραφή του στην Πορτογαλία και την Πόρτο.

Ο 26χρονος άσος μίλησε στην "SportDay" για τα συναισθήματα που έχει ως παίκτης της Πόρτο, τους συμπαίκτες του, ενώ ευχαρίστησε την διοίκηση του Ολυμπιακού, για την πολύ καλή συνεργασία που είχαν.

Για τα συναισθήματα που του μένουν μετά την μεταγραφή του στην Πόρτο ο Αργεντινός άσος είπε:

"Αισθάνομαι ικανοποιημένος γιατί έφυγα από μια σημαντική ομάδα και πάω σε άλλη μια το ίδιο σημαντική. Είμαι ευγνώμων για στον Ολυμπιακό, για όσα έζησα εδώ. Προέκυψε ξαφνικά πρόταση της Πόρτο και έπρεπε να αποφασίσω σε σύντομο χρονικό διάστημα. Είναι αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνεις στην ζωή σου.

Δεν περίμενα ότι θα φύγω τόσο σύντομα. Ήμουν καλά και πίστευα ότι δεν θα έφευγα τώρα. Προέκυψε αυτή η ευκαιρία και πίστεψα ότι είναι σημαντική για την καριέρα μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα αυτό στο μυαλό μου όταν έφυγα για διακοπές"
.

Για την παρουσία του με την φανέλα του Ολυμπιακού τόνισε:

"Τους πρώτους μήνες χρειάστηκα χρόνο για να προσαρμοστώ στους ευρωπαϊκούς ρυθμούς, πέρυσι εόχε μια πολύ καλή χρονιά. Βοήθησα την ομάδα να κατακτήσει το ντάμπλ και πιστεύω ότι βελτιώθηκα πολύ και έμαθα πολλά.

Πάω στην Πόρτο με τη σκέψη να συνεχίσω να βελτιώνομαι. Άλλωστε, αυτό πρέπει να σκέφτεται κάθε ποδοσφαιριστής.

Αυό που θέλω είναι να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ και να πάμε καλά σ' αυτή τη διοργάνωση. Δεν θέλω να τρελένομαι, είμαι ήρεμος και θέλω να συνεχίσω να διασκεδάζω παίζοντας ποδόσφαιρο"
.

"Δεν είμαι επιθετικός, θέλω να παίζω δίπλα στο αμυντικό χαφ"

Στην συνέχεια ανφέρθηκε για το που θέλει να αγωνίζεται, λέγοντας πως προτιμά να έχει δίπλα του την σιγουριά ενός αμυντικού χαφ.

"Εκεί που αισθάνομαι καλά είναι παίζοντας πιο πίσω στη μεσαία γραμμή, για να έχω ελεύθερους χώρους να κινούμαι πιο εύκολα. Ήταν δύσκολη η περσινή χρονιά ως δεύτερος φορ, γιατί δεν μπορώ να αποδώσω το καλύτερο μου εκεί. Είχα καλές εμφανίσεις, πέτυχα επτά γκολ και δεν μπορώ να πω ότι δεν τα πήγα καλά.

Όταν ο προπονητής έβαζε δυο φορ και εγώ ήμουν πιο πίσω αισθανόμουν καλύτερα. Εκεί είναι η θέση μου. Δίπλα στον Ντουντού, όχι μπροστά του. Σέβομαι τις αποφάσεις των προπονητών, αυτός που πρέπει να μαθαίνει και να προσαρμόζεται, είναι ο παίκτης. Αλλά μερικές φορές και ο προπονητής πρέπει να το κάνει"
.

Τέλος μιλώντας για το τι αφήνει πίσω του και το ποιοι παίκτες είναι κοντά του ο Μπελούτσι είπε:

"Ο Λεντέσμα, ο Λέτο, ο Γκαλέτι, ο Νούνιες, και ο Όσκαρ είναι φίλοι μου. Με τον Λέτο είχαμε μιλήσει, όταν ήταν να κλείσει Παναθηναϊκό. Σέβομαι την απόφαση του. Είναι επαγγελματίας, έπρεπε να κοιτάξει το μέλλον του.

Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω την διοίκηση του Ολυμπιακού, τους συμπαίκτες μου, όπως και όλους τους ανθρώπους της ομάδας. Ήταν ένας σημαντικός σταθμός στην καριέρα μου, καθώς πανηγύρισα τέσσερις τίτλους. Φεύγω ευχαριστημένος"
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: