17 Ιουλίου 2009

Σισέ: "Διψάω για τίτλους"

Ο Τζιμπρίλ Σισέ μίλησε στο περιοδικό "Παναθηναϊκό Τριφύλλι" και δήλωσε έτοιμος να οδηγήσει τους «πράσινους» στην κορυφή, ενώ τόνισε με νόημα: "διψάω για τίτλους".

Ο Γάλλος σταρ επέλεξε, όπως είπε, τον Παναθηναϊκό διότι είναι μία ομάδα γνωστή στην Ευρώπη.

«Τον ήξερα όχι μόνο από τους προ πενταετίας αγώνες με την τότε ομάδα μου, την Οσέρ. Είναι ένα κλαμπ με ιστορία και οι άνθρωποί του με έπεισαν ότι το πλάνο τους ταιριάζει με τα δικά μου στοιχεία. Ο Παναθηναϊκός μού δίνει την ευκαιρία να παίξω στην καλύτερη διοργάνωση του κόσμου, το Τσάμπιονς Λιγκ. Κι ακόμη, μπορώ μαζί του να διεκδικήσω το πρώτο πρωτάθλημα της καριέρας μου".

Ο Σισέ οριοθέτησε ως προσωπικό στόχο τα 20 γκολ: "Πιστεύω ότι αν όλα πάνε καλά αυτός ο αριθμός είναι εφικτός. Είμαι έτοιμος να σκοράρω και να βοηθήσω την ομάδα". Ελυσε και μια απορία σχετικά με δήλωσή του κατά την άφιξή του στην Αθήνα: «Ρωτήθηκα αν θα πρέπει να με φοβούνται και απάντησα θετικά. Όχι να φοβούνται εμένα μόνο, αλλά ολόκληρη την ομάδα".

Ο νέος άσος του Παναθηναϊκού σχολίασε και την υποδοχή που του επιφύλαξε ο κόσμος: "Πραγματικά έμεινα έκθαμβος με την υποδοχή. Πρώτη φορά βίωνα κάτι τέτοιο. Ο κόσμος μού έδειξε ότι με αγαπά και με εμπιστεύεται. Θα σας αποκαλύψω κάτι: αυτό ακριβώς είναι το μυστικό μου. Να νιώθω ότι με αγαπούν και με πιστεύουν. Για αυτούς εγώ θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου μέσα στο γήπεδο. Ο κόσμος μού έδωσε το καλύτερο κίνητρο για τη συνέχεια της καριέρας μου".

Ο Σισέ κλήθηκε να δώσει μια υπόσχεση στον κόσμο του Παναθηναϊκού: "Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Τα λόγια γενικά, θα έλεγα. Μπορώ λοιπόν απλά να τους πω ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την ομάδα και θα προσπαθήσω να βάλω όσο πιο πολλά γκολ μπορώ. Διψάω για τίτλους...».

Απαντώντας, εξάλλου, σε προσωπικές ερωτήσεις, ο Τζιμπρίλ Σισέ αποκάλυψε ότι είχε ως ποδοσφαιρικό πρότυπο τον Ζαν Πιέρ Παπέν και δήλωσε "50-50 Γάλλος και Αφρικανός». Εξέφρασε επίσης την φιλοδοξία να πάει με την εθνική Γαλλίας στο μουντιάλ, ενώ δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει την υπόσχεση που είχε δώσει στους «πράσινους» φιλάθλους κατά την άφιξή του στην Ελλάδα: "πλησιάζει η στιγμή που θα βάψω πράσινα τα μαλλιά μου…".

Δεν υπάρχουν σχόλια: