4 Ιουλίου 2009

Εντίνιο κατά... πάντων!


Την αποχώρηση του από την ΑΕΚ προανήγγειλε με δηλώσεις του σε ιστοσελίδα ο Εντίνιο, ο οποίος παράλληλα "εγκάλεσε" τη διοίκηση της Ενωσης επειδή έβαλε ρήτρα 2 εκ. ευρώ, ενώ δεν δίστασε να στραφεί κατά του Μπάγεβιτς λέγοντας οτι "ένας από τους λόγους που δεν πήραμε το πρωτάθλημα ήταν γιατί δεν είχαμε σωστό σύστημα!".
Μιλώντας αρχικά για τους λόγους της καθυστέρησης της άφιξης του στην Ελλάδα, είπε: "Ζήτησα μόνο την Τετάρτη να πάρω άδεια λόγω γενεθλίων. Την Πέμπτη θα γυρίσω", ενώ στη συνέχεια ήταν... χείμαρρος!

"Φεύγω όμως από την ΑΕΚ για δύο λόγους: Δεν πήρα ευκαιρίες και δεν με υπολογίζει ο Μπάγεβιτς. Εχω πει στον μάνατζέρ μου να τα δώσει όλα για να μου βρει ομάδα στην Αγγλία ή την Πορτογαλία. Την Πέμπτη θα μιλήσω με τον πρόεδρο και θα του ζητήσω να ρίξει τη ρήτρα που υπάρχει στο συμβόλαιό μου. Εχουν βάλει 2 εκατ. ευρώ. Είναι δυνατόν για έναν παίκτη που δεν υπολογίζουν να έχουν βάλει ρήτρα 2 εκατ. ευρώ; Είναι απαράδεκτο. Καταλαβαίνω ότι έχω παίξει στην Εθνική της χώρας μου, αλλά δεν με υπολογίζουν. Αυτό είναι υποκρισία. Δεν νομίζω ότι θα βρεθεί ομάδα που να δώσει 2 εκατ. ευρώ. Πιστεύω όμως ότι θα βρεθεί η «χρυσή» τομή", είπε ο Εντίνιο.

Τέλος, καταφέρθηκε ευθέως κατά του Ντούσαν Μπάγεβιτς, λέγοντας πως "πέρυσι ένας από τους λόγους που δεν πήραμε το πρωτάθλημα ήταν γιατί δεν είχαμε σωστό σύστημα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: