21 Ιουνίου 2009

Ιορντάκε: "Θέλω το πρωτάθλημα"

Ο Ρουμάνος μέσος, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ANT1, χαρακτήρισε μεγάλη ευκαιρία για τον ίδιο τη μετακίνηση του στην "Ένωση", εκθείασε τους φιλάθλους της ομάδας ενώ υποσχέθηκε πως θα δώσει τα πάντα προκειμένου να βοηθήσει τους "κιτρινόμαυρους".

Αναλυτικά...

Πώς περιμένεις την νέα σου καριέρα στην ΑΕΚ;

"Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα. Ξέρω τι περιμένουν στην ΑΕΚ από εμένα. Ήρθα εδώ και ελπίζω πως θα βοηθήσω για να εκπληρωθούν οι στόχοι της ομάδας. Φυσικά και είμαι χαρούμενος για αυτή την εξέλιξη".

Τι έχεις μάθει για τον κόσμο της ΑΕΚ και ποια η άποψή σου για τον προπονητή της ομάδας;

"Έχω δει στο internet τους φιλάθλους της ομάδας και το πόσο αυτοί στέκονται στο πλευρό των παικτών. Δίνουν δύναμη στο παιχνίδι της ομάδας και θα ήθελα να δεθώ μαζί τους. Σχετικά με τον προπονητή, αυτό που έχω να πω είναι πως πρόκειται για έναν από τους καλύτερους στο χώρο και έχω να μάθω πολλά δουλεύοντας μαζί του".

Ποια είναι τα όνειρα σου σε αυτή τη φάση της ποδοσφαιρικής σου σταδιοδρομίας;

"Είναι φυσικό να έχω όνειρα. Τελικά ήρθα σε μια ομάδα που έχει υψηλούς στόχους όπως για παράδειγμα να κατακτήσει το πρωτάθλημα, να πάρει τίτλους και ασφαλώς θέλω κι εγώ να πάρω τίτλους σε μια δυνατή ομάδα όπως η ΑΕΚ. Με ενδιαφέρει να τερματίσουμε πιο ψηλά από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό, πετυχαίνοντας φέτος περισσότερα πράγματα από αυτούς".

Ποιοι είναι οι στόχοι που θα ήθελες να εκπληρωθούν στη φετινή σεζόν;

"Ελπίζω να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και σύντομα να αγωνιστώ στο Champions League. Σίγουρα θέλω να κάνουμε μια καλή πορεία στο Europa League αλλά πιο πολύ θέλω το πρωτάθλημα αφού η ΑΕΚ έχει να το κατακτήσει εδώ και 15 χρόνια".

Ποιο είναι το πρότυπο παίκτη που έχεις;

"Όπως όλοι οι νέοι παίκτες της Ρουμανίας έτσι κι εγώ έχω σαν πρότυπο τον Γκεόργκι Χάτζι. Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τα βήματά του".

Μπορείς να αγωνιστείς όπως ο Γκέοργκι Χάτζι;

"Είναι δύσκολο να παίξω σαν τον Χάτζι. Όμως θα προσπαθήσω να φθάσω την ποιότητα του. Έχω αυτό το στόχο και θα προσπαθήσω να δείξω όσο περισσότερα μπορώ μέσα στο γήπεδο".

Μια υπόσχεση που θα θελες να δώσεις στον κόσμο της ΑΕΚ;

"Υπόσχομαι πως θα δώσω τα πάντα για την ΑΕΚ και αντιλαμβάνομαι πως θα πρέπει να προσπαθώ με κάθε δύναμη να νικάμε. Φυσικά θέλω να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό, εφόσον κι εγώ προσαρμοστώ το συντομότερο στο κλίμα της ΑΕΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: