3 Ιουνίου 2009

«Χτυπάει» Ιμπραΐμοβιτς η «Μπάρτσα»!

Την απόκτηση του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς ζήτησε ο Πεπ Γκουαρντιόλα από τον Ζοάν Λαπόρτα. Όπως αναφέρει η «Gazzetta dello Sport», ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα σχεδιάζει να δώσει στην Ίντερ τον Σάμουελ Ετό, προσφέροντας της ακόμη 30 εκατ. ευρώ για να προσθέσει τον Σουηδό επιθετικό στο ρόστερ των «μπλαουγκράνα». Από την πλευρά του, ο Μάσιμο Μοράτι (σ.σ.: πρόεδρος της Ίντερ) έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν παραχωρεί τον 27χρονο στράικερ με λιγότερα από 70 εκατ. ευρώ. Έτσι, το παραπάνω σενάριο φαίνεται πως ταιριάζει στις απαιτήσεις του Ιταλού επιχειρηματία.

Παράλληλα, ο Ιμπραΐμοβιτς μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τους Καταλανούς, αναφέροντας: «Η Μπαρτσελόνα παίζει φανταστικό ποδόσφαιρο. Φαίνεται σαν να βρίσκονται στο μέλλον, παίζοντας το παιχνίδι το 2015», είπε και συμπλήρωσε: «Σε ό,τι αφορά εμένα είναι ανώφελο να επαναλάβω πράγματα που έχω πει τις προηγούμενες μέρες. Εγώ, πάντως, δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου να φοράει την ίδια φανέλα για πολλά ακόμα χρόνια».

Στη συνέχεια, ο διεθνής παίκτης επισήμανε ότι η σεζόν που μόλις τελείωσε ήταν η καλύτερη της καριέρα του, αφού κατάφερε να πετύχει 25 γκολ σε 35 εμφανίσεις με τη φανέλα της Ίντερ: «Όταν έφτασα στην Ιταλία όλοι έλεγαν ότι ήμουν ένας φανταστικός παίκτης, αλλά δεν σκόραρα αρκετά. Τώρα που είμαι ο πρώτος σκόρερ του ιταλικού πρωταθλήματος θα ήθελα να τους ακούσω ξανά. Ποτέ δεν έχω παίξει έτσι στη ζωή μου και βελτιώνομαι κάθε μέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: