24 Ιουνίου 2009

Μάκος: «Να αξίζει η… ταλαιπωρία»

Πανευτυχής και ανακουφισμένος για το αίσιο τέλος του σίριαλ της μεταγραφής του στην ΑΕΚ δήλωσε ο Γρηγόρης Μάκος μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του. Ο 22χρονος μέσος πέρασε το μεσημέρι της Τετάρτης από τα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε για πέντε χρόνια.

«Ελπίζω να αποδείξω πως άξιζε όλη αυτή η ταλαιπωρία που τράβηξε και η ΑΕΚ, αλλά και εγώ για να γίνει αυτή η μεταγραφή», δήλωσε μεταξύ σοβαρού και αστείου και πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι της ΑΕΚ μού έδειξαν πραγματικά πόσο με ήθελαν. Νομίζω ότι έχω κάνει την καλύτερη επιλογή. Τώρα θέλω να δείξω σε όλους ότι η επιμονή της ΑΕΚ θα βγει σε καλό. Έγιναν πολλές συζητήσεις. Είναι ένα άλμα για μένα στην καριέρα μου. Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στη νέα μου ομάδα. Γνωρίζω αρκετά παιδιά από την ομάδα και αυτό είναι ένα συν για μένα. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο. Στόχος είναι να πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα, η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα , θα προσπαθήσουμε για το πρωτάθλημα και φυσικά να περάσουμε στους ομίλους του Europa League».

Ο νεαρός άσος αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς. «Δεν είχα πει ξεκάθαρα ότι θέλω να πάω στην ΑΕΚ. Είχα πει ότι ο κύριος Μπάγεβιτς είναι σπουδαίος προπονητής και είναι πολύ σημαντικό να δουλεύει ένας νέος μαζί του. Καταλαβαίνω τον κόσμο του Πανιωνίου και θα ήθελα να τους εξηγήσω τι έχει πραγματικά συμβεί. Ο προπονητής θα με βοηθήσει, γιατί είμαι μικρός», ενώ κατέληξε λέγοντας: «Είναι ένα ευχάριστο άγχος, γιατί πλέον οι απαιτήσεις είναι περισσότερες. Έχω εμπειρία στην πρώτη εθνική, αλλά ξεκινάω από την αρχή».

O Γρηγόρης Μάκος είναι το πέμπτο απόκτημα της ΑΕΚ μετά τους Ίλιε Ιορντάκε, Νίκο Καράμπελα, Μίλαν Λούκατς και Κώστα Μανωλά.

Πρόταση για Λεονάρντο

Πληροφορίες κάνουν λόγο πως ο Νίκος Θανόπουλος έκανε την πρώτη κρούση στον Γιάννη Κομπότη για την απόκτηση του Λεονάρντο. Οι «κιτρινόμαυροι» είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν στον Λεβαδειακό πέρα από χρήματα και έμψυχα ανταλλάγματα. Μένει να φανεί ποια θα είναι η απάντηση του προέδρου των Βοιωτών, ο οποίος είναι σκληρός διαπραγματευτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: