23 Ιουνίου 2009

Αποχωρεί οριστικά ο Θ.Γιαννακόπουλος


Στην απόφασή του να αποχωρήσει από τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό επιμένει ο Θανάσης Γιαννακόπουλος.

Στην τακτική γενική συνέλευση του Ερασιτέχνη, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, ο ισχυρός άνδρας των "πρασίνων" δήλωσε κουρασμένος και αποφασισμένος να εφαρμόσει όσα είχε προαναγγείλει περί αποχώρησής του από την προεδρία.

"Δεν μπορώ άλλο κύριοι. Δεν είναι το οικονομικό, αλλά η ψυχική κούραση. Μόνος μου να έχω 17 τμήματα, τόσους αθλητές, εφόρους, οπαδούς, να έρχονται όλοι σε μένα. Αγαπάω τον Παναθηναϊκό και την παναθηναϊκή ιδέα και δεν με ενδιαφέρει κανένας να μου κολλήσει παράσημα. Κουράστηκα πια. Αποχωρώ, αλλά δεσμεύομαι ενώπιον όλων ότι θα είμαστε τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου πάντα εδώ", τόνισε χαρακτηριστικά.

Τέλος, αναφερόμενος στην πρόταση του Γιάννη Βαρδινογιάννη να αναλάβει τα τμήματα πόλο και κολύμβησης, επεσήμανε: "Όλοι έχουν μείνει στο «θα» και στις υποσχέσεις. Μόνο ένας είπε κάτι συγκεκριμένο. Μόνο ένας έκανε μια συγκεκριμένη πρόταση και αυτός είναι ο κ. Βαρδινογιάννης. Εγώ πολεμάω τον Βαρδινογιάννη εδώ και δώδεκα χρόνια γιατί βλέπουμε από διαφορετική οπτική γωνία τα πράγματα όμως μόνο αυτός ενδιαφέρεται να βοηθήσει και του το αναγνωρίζω αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: