20 Ιουνίου 2009

Υπέγραψε για ένα χρόνο και παρουσιάστηκε ο Αμπρέου

Στην οικογένεια του Αρη ανήκει από το Σάββατο ο Σεμπαστιάν Αμπρέου. Ο Ουρουγουανός επιθετικός παρουσιάστηκε επίσημα από τους διοικούντες την ΠΑΕ στην αίθουσα Τύπου του «Κλεάνθης Βικελίδης», έχοντας βάλει την υπογραφή του σε μονοετούς διάρκειας συμβόλαιο.
«Είμαι πολύ χαρούμενος και αισιόδοξος και περιμένω με ανυπομονησία να βρεθώ με την ομάδα για να ξεκινήσουμε τη χρονιά», δήλωσε αρχικά ο ποδοσφαιριστής, ο οποίος συνέχισε:
«Θέλω να προσφέρω σαν ποδοσφαιριστής σοβαρότητα και επαγγελματισμό για να πετύχουμε τους στόχους μας και από την ομάδα περιμένω σκληρή δουλειά, ώστε να φτιάξει ένα ρόστερ που θα γράψει ιστορία.

»Η προσωπική επαφή με τους Ντονάτο και Μαζίνιο βοηθά, γιατί γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά μου σαν ποδοσφαιριστής και θα τα μεταφέρουν έτσι γρήγορα στο γήπεδο.
»Ποτέ σε καμία ομάδα που βρέθηκα ως τώρα δεν είχα πρόβλημα προσαρμογής και πιστεύω πως το ίδιο θα γίνει και τώρα. Είμαι ένας κλασσικός φορ περιοχής, παίζω καλά με την πλάτη τον αντίπαλο.
»Δεν μου αρέσει, όμως, να μιλάω για τον εαυτό μου και προτιμώ να με κρίνουν οι άλλοι βλέποντας με στο γήπεδο. Πολιτικός δεν είμαι για να δώσω υποσχέσεις, θα πω ότι είμαι έτοιμος για να δώσω τα πάντα στο γήπεδο».
Εξήγησε σε ότι αφορά τις διαπραγματεύσεις του με τον Αρη πως: «Μου παρουσιάστηκε ένα πρότζεκτ και αυτό μου κίνησε το ενδιαφέρον. Είχα άλλες προτάσεις με μεγαλύτερες οικονομικές απολαβές», όπως και το ότι:
«Το προσωνύμιο μου (σ.σ. τρελός) είναι διαφορετικό από την τρέλα που συνάντησα χθες στο αεροδρόμιο. Μου το δώσανε πιο πολύ για τη συμπεριφορά μου στα αποδυτήρια. Η τρέλα που είδα από τον κόσμο κάνει την έδρα του Αρη δυνατή».
Αναφερόμενος περισσότερο στην υποδοχή που του επιφυλάχθηκε σχολίασε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για τον τρόπο που με υποδέχτηκε. Μου δίνουν έτσι οι φίλαθλοι επιπλέον κίνητρο για να το ανταποδώσω στον αγωνιστικό χώρο.
»Μίλησα αμέσως με την οικογένεια μου για την υποδοχή, αλλά με την τεχνολογία που υπάρχει ήταν ήδη όλοι ενήμεροι και εντυπωσιασμένοι, όπως και εγώ, για ότι συνέβη. Ευχαριστώ τη διοίκηση για τη δουλειά που κάνει και εύχομαι να πάνε όλα καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: